ОЦЕНКА ЗНАНИЙ СТУДЕНТОВ КАК НАУЧНО-ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ПРОБЛЕМА
Аннотация
В данной статье особое внимание уделено вопросам оценки знаний студентов в системе непрерывного образования, повышения их творческого мышления о науке, развития их навыков. Говорили о развитии образования и воспитания, переходе на здоровый образ жизни, развитии науки и инноваций.
Литература
Mirziyoyev Sh.M. Tanqidiy tahlil, qat’iy tartib intizom va shaxsiy javobgarlik –har bir rahbar faoliyatining kundalik qoidasi bo‘lishi kerak.-T.:O‘zbekiston, 2017 y. -45 b.
Hasanov J.va boshqalar. Pedagogika. –Toshkent. “Noshir”, 2011. 488 b. (398)
Abdiraimov Sh. Ona tili ta’limida o‘qib tushunish malakasini baholashning ilmiy-metodik asoslari. Ped.fan.fal. dok. Diss. –Toshkent. 2022. 14-b.
Tojiev M., Ziyomuhammedov B. Milliy ta’lim tarbiya jarayoniga tatbig‘i va uni yoshlar intellektual salohiyatini yuksaltirishdagi o‘rni texnologiyalari Toshkent: “MUMTOZ SO`Z” 2001. -268 b.
Alixonov S. Matematika o‘qitish metodikasi. Universitetlarning matematika fakulteti bakalavr yo‘nalishidagi talabalari uchun darslik – T.: O‘qituvchi, 2008. 87-b.
Pedagogika : ucheb. posobie dlya studentov ped. in-tov [Tekst] / pod red. Yu. K. Baban-skogo. — M., 1984. — 366 s.
Copyright (c) 2024 Вестник УзМУ
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial-ShareAlike» («Атрибуция — Некоммерческое использование — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.