ОЦЕНКА ЗНАНИЙ СТУДЕНТОВ КАК НАУЧНО-ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ПРОБЛЕМА

  • Hamza ELLIYEV TAFU tadqiqotchisi
Ключевые слова: Общая компетентность, конкретные предметы, грамотность, образовательные технологии, компетентность, начальное образование.

Аннотация

В данной статье особое внимание уделено вопросам оценки знаний студентов в системе непрерывного образования, повышения их творческого мышления о науке, развития их навыков. Говорили о развитии образования и воспитания, переходе на здоровый образ жизни, развитии науки и инноваций.

Литература

Mirziyoyev Sh.M. Tanqidiy tahlil, qat’iy tartib intizom va shaxsiy javobgarlik –har bir rahbar faoliyatining kundalik qoidasi bo‘lishi kerak.-T.:O‘zbekiston, 2017 y. -45 b.

Hasanov J.va boshqalar. Pedagogika. –Toshkent. “Noshir”, 2011. 488 b. (398)

Abdiraimov Sh. Ona tili ta’limida o‘qib tushunish malakasini baholashning ilmiy-metodik asoslari. Ped.fan.fal. dok. Diss. –Toshkent. 2022. 14-b.

Tojiev M., Ziyomuhammedov B. Milliy ta’lim tarbiya jarayoniga tatbig‘i va uni yoshlar intellektual salohiyatini yuksaltirishdagi o‘rni texnologiyalari Toshkent: “MUMTOZ SO`Z” 2001. -268 b.

https://inlibrary.uz/

Alixonov S. Matematika o‘qitish metodikasi. Universitetlarning matematika fakulteti bakalavr yo‘nalishidagi talabalari uchun darslik – T.: O‘qituvchi, 2008. 87-b.

Pedagogika : ucheb. posobie dlya studentov ped. in-tov [Tekst] / pod red. Yu. K. Baban-skogo. — M., 1984. — 366 s.

Опубликован
2024-10-29
Как цитировать
Hamza ELLIYEV. (2024). ОЦЕНКА ЗНАНИЙ СТУДЕНТОВ КАК НАУЧНО-ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ПРОБЛЕМА. Вестник УзМУ, 1(1.10.1), 255-257. https://doi.org/10.69617/nuuz.v1i1.10.1.4741