INTEGRATIV YONDASHUV ASOSIDA TARIX FANI O‘QITUVCHILARINI KASBIY RIVOJLANISH METODIKASINI TAKOMILLASHTIRISH
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.69617/uzmu.v1i1.4.1.2140
"Kalit so‘zlar"
:
Kompetensiyalarni rivojlantirish, kasbiy rivojlantirish, “hayot davomida o‘qish” (lifelong learning) tamoyili, integratsion, multimediya, interaktiv usullar, modellashtirish.
"Maqola"
v
Mazkur maqolada umumta’lim maktablarida integrativ yondashuv asosida tarix fani o‘qituvchilarini kasbiy rivojlantirish metodikasi takomillshtirishda “hayot davomida o‘qish” (lifelong learning) tamoyilini o’rni, malakali pedagog kadrlarnI tayorlash orqali ta’lim sifatini oshirish, xorij tajribasi asosida o’qitish metodikasini takomillashtirish orqali kompetentligini yanada rivojlantirish yo’llari ochib berilgan.
References
1. Mirziyoyev Sh.M. Yangi O‘zbekiston strategiyasi. – Toshkent: O‘zbekiston, 2021.
2. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “2022-2026-yillarga mo‘ljallangan Yangi O‘zbekistonning Taraqqiyot strategiyasi to‘g‘risida”gi PF – 60-son Farmoni. 2022-yil 28-yanvar.
3. Yarmatov R.B. Bo‘lajak tarix o‘qituvchilarining kasbiy metodik tayyorgarligini takomillashtirish. Pedagogika fanlari doktori (DSc) diss… aftoref. –Toshkent, 2021.
4. Shonazarov Q.R. Bo‘lajak tarix o‘qituvchilarini maktab o‘quvchilarida tarixiy tafakkurni shakllantirishga tayyorlash. Ped.f.n.diss.– Toshkent, 2002.
5. Toshpo‘latov T., G‘afforov Y. Tarix o‘qitish metodikasi. – Toshkent: Turon-Iqbol, 2010.
6. Yo‘ldoshev Q. Yangilangan pedagogik tafakkur va umumta’lim maktablarida adabiyot o‘qitishning ilmiy-metodik asoslari: Ped.fan.dokt.diss. – Toshkent, 1997.
7. Abdullayeva B.S. Fanlararo aloqadorlik turlari haqida. “Uzluksiz ta’lim”. 1-son. –Toshkent, 2005-yil.
8. Jo‘raev N. Tarix falsafasining nazariy asoslari. – Toshkent: Ma’naviyat, 2008.
9. Байбородова Л.В. Педагогика дополнителного образования. Психолого-педагогическое сопровождение детей отв. ред. – Москва: Юрайт, 2016.
2. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “2022-2026-yillarga mo‘ljallangan Yangi O‘zbekistonning Taraqqiyot strategiyasi to‘g‘risida”gi PF – 60-son Farmoni. 2022-yil 28-yanvar.
3. Yarmatov R.B. Bo‘lajak tarix o‘qituvchilarining kasbiy metodik tayyorgarligini takomillashtirish. Pedagogika fanlari doktori (DSc) diss… aftoref. –Toshkent, 2021.
4. Shonazarov Q.R. Bo‘lajak tarix o‘qituvchilarini maktab o‘quvchilarida tarixiy tafakkurni shakllantirishga tayyorlash. Ped.f.n.diss.– Toshkent, 2002.
5. Toshpo‘latov T., G‘afforov Y. Tarix o‘qitish metodikasi. – Toshkent: Turon-Iqbol, 2010.
6. Yo‘ldoshev Q. Yangilangan pedagogik tafakkur va umumta’lim maktablarida adabiyot o‘qitishning ilmiy-metodik asoslari: Ped.fan.dokt.diss. – Toshkent, 1997.
7. Abdullayeva B.S. Fanlararo aloqadorlik turlari haqida. “Uzluksiz ta’lim”. 1-son. –Toshkent, 2005-yil.
8. Jo‘raev N. Tarix falsafasining nazariy asoslari. – Toshkent: Ma’naviyat, 2008.
9. Байбородова Л.В. Педагогика дополнителного образования. Психолого-педагогическое сопровождение детей отв. ред. – Москва: Юрайт, 2016.
Nashr qilingan
2024-04-18
How to Cite
Ikromjon ABDURAIMOV. (2024). INTEGRATIV YONDASHUV ASOSIDA TARIX FANI O‘QITUVCHILARINI KASBIY RIVOJLANISH METODIKASINI TAKOMILLASHTIRISH. O‘zMU Xabarlari, 1(1.4.1), 52-55. https://doi.org/10.69617/uzmu.v1i1.4.1.2140
"Bo'lim"
Maqolalar