TA’LIM SIFATINI BOSHQARISHNING DAVLAT-JAMOAT MODELI
"Maqola"
Ushbu maqolada ta’lim sifatini boshqarishning davlat-jamoat modelini ishlab chiqish tahlil qilingan. Shuningdek, chuqur ijtimoiy-iqtisodiy o‘zgarishlar bilan xarakterlanadian jamiyat hayotining turli sohalarida bozor munosabatlarining rivojlanishi va demokratlashtirish jarayonlari ta’lim tizimining rivojlanishiga hamda ushbu sohadagi eng muhim yangiliklar berilgan. Bundan tashqari, zamonaviy muammolarni manbalarni aniqlamasdan muvaffaqiyatli hal qilib bo‘lmasligi, ijtimoiy kelishuv, ijro hokimiyatining real va asosli rejalari asosida uzoq muddatli istiqbolga mo‘ljallangan yangi davlat ta’lim siyosatini shakllantirish bosqichlari keltirilgan.
References
Абдеев Р.Ф. Механизм управления, его генезис и системоорганизующая роль / Р.Ф.Абдеев // Философские науки. - 1990. - № 4.С. 105-113.
Анисимов О.С. Методологическая культура педагогической деятельности и мышления / О.С.Анисимов. -М.: Экономика, 1991. 415 с.
Блауберг И.В. Становление и сущность системного подхода / И.В.Блауберг, Э.Г.Юдин. -М.: Наука, 1973. 270 с.
Боулдинг К. Общая теория систем скелет науки (исследование по общей теории систем) / К.Боулдинг. - М.: Прогресс, 1969. - С. 106-124.
Волков Г.Н. Этнопедагогические концепции национальной школы / Г.Н. Волков // Народное образование Якутии. 1993. - № 2. - 13-15.
Ганелин Ш.И. Очерки по истории средней школы в России второй половины XIX в. / Ш.И.Ганелин. М.: Учпедгиз, 1954. - 304 с.
Copyright (c) 2024 O‘zMU xabarlari
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.