O‘QUVCHILAR BILIMINI BAHOLASH ILMIY PEDAGOGIK MUAMMO SIFATIDA

  • Hamza ELLIYEV TAFU tadqiqotchisi
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##: https://doi.org/10.69617/nuuz.v1i1.10.1.4741
"Kalit so‘zlar" : Umumiy kompetensiya, aniq fanlar, savodxonlik, ta’lim texnologiyalari, malaka, boshlang‘ich ta’lim.

"Maqola"

Ushbu maqolada uzluksiz ta’lim tizimida o‘quvchilarning bilimini baholash va fanga oid kreativ fikrlashini oshirish, malakalarini rivojlantirish masalalariga alohida e’tibor qaratilgan. Ta’lim va tarbiyani rivojlantirish, sog‘lom turmush tarzini qaror toptirish, ilm-fan va innovatsiyalarni taraqqiy ettirish haqida gap yuritilgan

References

Mirziyoyev Sh.M. Tanqidiy tahlil, qat’iy tartib intizom va shaxsiy javobgarlik –har bir rahbar faoliyatining kundalik qoidasi bo‘lishi kerak.-T.:O‘zbekiston, 2017 y. -45 b.

Hasanov J.va boshqalar. Pedagogika. –Toshkent. “Noshir”, 2011. 488 b. (398)

Abdiraimov Sh. Ona tili ta’limida o‘qib tushunish malakasini baholashning ilmiy-metodik asoslari. Ped.fan.fal. dok. Diss. –Toshkent. 2022. 14-b.

Tojiev M., Ziyomuhammedov B. Milliy ta’lim tarbiya jarayoniga tatbig‘i va uni yoshlar intellektual salohiyatini yuksaltirishdagi o‘rni texnologiyalari Toshkent: “MUMTOZ SO`Z” 2001. -268 b.

https://inlibrary.uz/

Alixonov S. Matematika o‘qitish metodikasi. Universitetlarning matematika fakulteti bakalavr yo‘nalishidagi talabalari uchun darslik – T.: O‘qituvchi, 2008. 87-b.

Pedagogika : ucheb. posobie dlya studentov ped. in-tov [Tekst] / pod red. Yu. K. Baban-skogo. — M., 1984. — 366 s.

Nashr qilingan
2024-10-29