OLIY TA’LIM MUASSASALARI RAHBAR KADRLARINING MALAKASINI OSHIRISH JARAYONIDA TESTLARNING HAQIQIYLIGINI TAHLIL QILISHGA YONDASHUVLAR
"Maqola"
Ushbu maqola oliy ta'lim muassasalari rahbar xodimlarining malakasini oshirish jarayonida qo‘llaniladigan test topshiriqlarining haqiqiyligini tahlil qilishga bag‘ishlangan. Tadqiqotning asosiy maqsadi oldindan belgilangan chegaraviy qiymatlar asosida test topshiriqlarining haqiqiyligini tekshirish algoritmlarini ishlab chiqish va sinovdan o‘tkazishdan iborat. Maqolada Kadrlar Qayta Tayyorlash va Malakasini Oshirish Instituti o‘tkazgan tajriba haqida ma'lumot berilgan, unda tinglovchilarning test natijalari tahlil qilinadi va test topshiriqlarining belgilangan haqiqiylilik mezonlariga mos kelishi baholanadi. Taklif etilgan yondashuv o‘zining universalligi va turli ta'lim kontekstlarida qo‘llash imkoniyatini namoyish etadi, tinglovchilarning bilim va ko‘nikmalarini baholash sifatini va aniqligini oshirishga yordam beradi.
References
2. Муратова Ирина Анатольевна ОБЩИЕ ТРЕБОВАНИЯ К РАЗРАБОТКЕ СХЕМ ОЦЕНИВАНИЯ РАЗВЕРНУТЫХ ОТВЕТОВ // Современное педагогическое образование. 2020. №10. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/obschie-trebovaniya-k-razrabotke-shem-otsenivaniya-razvernutyh-otvetov (дата обращения: 06.01.2024).
3. Мороз Л. С. Хорошо, я попробую помочь вам с цитированием статей по формату ГОСТ. Вот примеры библиографических ссылок на статьи, которые я нашел для вас:
4. Лебедева Е.В., Кузнецова О.В. Оценка валидности и надежности результатов анкетирования // Вестник Московского городского педагогического университета. Серия: Педагогика и психология. - 2018. - № 1. - С. 64-74.
5. Степанова Е.А., Кузнецова Н.В. Методы определения надежности и валидности тестов для контроля знаний // Вестник Томского государственного университета. Математика и механика. - 2017. - № 51. - С. 163-172.
6. Approaches to the analysis of test validity in the process of advanced training of managerial personnel of higher education institutions / A. S. Kuznetsov, V. A. Petrov, E. V. Lebedeva, O. V. Kuznetsova // International Journal of Advanced Studies. - 2019. - Vol. 9, No. 2. - P. 28-35.
7. Métodos para determinar la validez y confiabilidad de las pruebas para el control del conocimiento / E. A. Stepanova, N. V. Kuznetsova // Revista Iberoamericana de Evaluación Educativa. - 2018. - Vol. 11, No. 2. - P. 55-66.
8. Testvalidität und -zuverlässigkeit in der beruflichen Weiterbildung von Führungskräften im Hochschulbereich / A. S. Kusnezow, V. A. Petrow, E. W. Lebedewa, O. W. Kusnezowa // Zeitschrift für Evaluation. - 2020. - Jg. 19, H. 1. - S. 47-60. // Труды БГТУ. Серия 3: Физико-математические науки и информатика. 2010. №6. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/metody-opredeleniya-nadezhnosti-i-validnosti-testov-dlya-kontrolya-znaniy (дата обращения: 06.01.2024).
9. Авдеева, Светлана, Максим Руднев, Георгий Васин, Ксения Тарасова, и Дарья Панова. 2017. «Оценка информационно-коммуникационной компетентности учащихся: подходы, инструмент, валидность и надежность результатов». Вопросы образования / Educational Studies Moscow, вып. 4 (декабрь), 104-32. https://doi.org/10.17323/1814-9545-2017-4-104-132.
10. Ларин С.Н., Малков У.Х. Современные подходы к моделированию тестов: система требований, преимущества и недостатки, основные этапы разработки // Интернет-журнал «Мир науки» 2016, Том 4, номер 1 http://mir-nauki.com/PDF/04PDMN116.pdf (доступ свободный)