USE OF ELECTRONIC LEARNING TOOLS IN TEACHING A FOREIGN LANGUAGE IN DIGITAL EDUCATION
Abstract
We can say that each type of tool emphasizes different parts of the process. Curriculum tools provide a structured and standardized environment to support classroom learning; their functions are especially useful in the initiation and selection stages. Digital library tools facilitate efficient and effective use of resources to support research and collection, while knowledge presentation tools focus on the creation and presentation of knowledge.
References
Давлетшин М.Г. Психология технических способностей: Моногпафия / Отв. пед. С.Р.Раджабов. – Т.: Фан, 1971. - 176 с.
Давидов Н.А. Педагогика. — М.: ИЕП, 1997. — 134 с.
Джурайев Р.Х., Махмудов А.Х. Системний подход к проектированию модели личности магистра / Фан – СПОРТ, Ташкент. – №4. – 2010. – С. 12-16.
Иноятов У.И., Муслимов Н.А., Усмонбоева М., Иноғомова Д. Педагогика: 1000 та саволга 1000 та жавоб / Мет. қўлл. – Т.: Низомий номидаги ТДПУ, 2012. – 193 б.
Капаковский В.А. Стат человеком. Обшечеловеческие ценности - основа селостного учебно-воспитателного процесса. - М.: МП «Новая школа», 1993. - 80 с.
Copyright (c) 2024 News of the NUUz
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.