ОБУЧЕНИЕ СТУДЕНТОВ ГРАММАТИЧЕСКОМУ АНАЛИЗУ НА КЛАССАХ РОЖДНОГО ЯЗЫКА

  • Gulchiroy MUHIDDINOVA Toshkent davlat o‘zbek tili va adabiyoti universiteti tayanch doktoranti
Ключевые слова: обучение родному языку, грамматика, вспомогательные средства, говорение, навыки и компетенции

Аннотация

В статье описана основная цель обучения родному языку. Существуют способы объяснить учащимся грамматические понятия простыми и эффективными способами на основе заданий. Речь детей формируется под влиянием родителей, родственников и окружающей среды от рождения до школы. Даже человек, совершенно несведущий в теоретических аспектах грамматического построения родного языка, может совершенно грамматически правильно составить предложение. Даже ребенок, который еще не научился читать и писать. Основная задача школы и образовательного процесса – дальнейшее расширение, совершенствование и развитие этих навыков и квалификации детей. Преподавание родного языка в школе требует от учителя большего труда, чем преподавание других предметов.

Литература

G‘. Hamroyev. Umumiy o‘rta ta’lim tizimida fonetikaga doir o‘quv materiallarining metodik ta’minotini takomillashtirish. PhD

dissertatsiyasi. Samarqand-2019.

G‘. Hamroyev. Ona tili ta’limida o‘quv topshiriqlarini ishlab chiqishning lingvodidaktik asoslarini takomillashtirish. Avtoreferat

Sharipova F., Ona tili darslarida matnni o‘qib tushunish malakasi. // Til va adabiyot ta’limi. 2020-yil 6-son.

Vahobov M., O‘qitish sifati ko‘rsatkichlari tizimi. // Til va adabiyot ta’limi. 2016-yil 10-son.

Асилова Г.А. Умумий ўрта таълимда танлаш усулидаги тестлардан фойдаланишнинг педагогик шарт–шароитлари:

пед.фан. номз. … дис. – Т.: 1998.

Мавлонова К.М. Она тили фанини адабиёт фани билан бадиий матн орқали интеграциялаб ўқитиш методикасини

такомиллаштириш: пед.фан.б. фал. док. … дис. – Т.: 2019.

Мирмахсудова М. Ўқувчилар нутқини такомиллаштиришда грамматик терминлардан фойдаланишнинг лингвометодик

асослари (5-7-синф она тили дарслари мисолида): Пед. фан. ном. ... дисс. – Тошкент, 2004.

Саттарова Н.Х. Ўқувчиларнинг иншо ёзиш малакаларини такомиллаштириш (5-синф она тили ўқитиш жараёнида):

пед.фан. номз. … дис. – Т.: 1998.

ABDURAZAQOV, F. (2024). O ‘QUVCHILARGA AXLOQIY-ЕSTЕTIK TARBIYA BЕRISHDA NOTIQLIK MADANIYATI SHAKLLANTIRISHNING ILMIY-NAZARIY VA PЕDAGOGIK ASOSLARI. News of the NUUz, 1(1.8. 1), 52-54.

AYTBAYEV, M. (2024). SHARQ VA G ‘ARB OLIMLARI TOMONIDAN MAHMUD ZAMAXSHARIYNING FALSAFIY-AXLOQIY MEROSINING TADQIQ ETILISHI. News of the NUUz, 1(1.8. 1), 55-57.

ALIYEVA, M. (2024). QOBILIYATLARNI ANIQLASH, RIVOJLANTIRISH VA ULARNING DARAJALARI. News of the NUUz, 1(1.8. 1), 58-60.

Опубликован
2024-10-02
Как цитировать
MUHIDDINOVA, G. (2024). ОБУЧЕНИЕ СТУДЕНТОВ ГРАММАТИЧЕСКОМУ АНАЛИЗУ НА КЛАССАХ РОЖДНОГО ЯЗЫКА. Вестник УзМУ, 1(1.6.1), 159-160. https://doi.org/10.69617/nuuz.v1i1.6.1.3742