КРИТЕРИИ ПОВЫШЕНИЯ УПРАВЛЕНЧЕСКОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ НАЧАЛЬНЫХ КЛАССОВ
Аннотация
В процессе развития инновационной образовательной среды становится важным уточнение критериев, повышающих управленческую компетентность будущих учителей начальных классов, и применение ее на практике. В статье представлен анализ критериев совершенствования управленческой компетентности и их классификаций.
Литература
Беруний Абу Райхан. Индия. Соч., т.
– Т.: «Фан», 1963. – С. 74 - 125 б 2. Xasanov A. Boshqaruv ma’naviyati va rahbar ma’naviy qiyofasi: uslubiy qo‘llanma .-Toshkent: XK "Umid Design", 2021.-7 b.
Avezova R.R.“Boʻlajak boshlangʻich sinf oʻqituvchisiining boshqaruv kompetentligini takomillashti- rishdagi kasbiy sifat larning ahamiyati. Inter education & Global Study Ilmiy -nazariy va metodik jurnal 2024-yil, 4(2)-son243-250b
Goziyev E. Umumiy psixologiya darslik Toshkent 2002 182- bet
March, James G.; Simon, Herbert A. (1993). "Organizations Revisited". Industrial and Corporate Change. 2: 299–316. 6. Avеzova R.R. Bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining boshqaruvchi sifatidagi hissiy-emotsional sifatlari. “Zamonaviy psixologiya, pedagogikada fan, ta’lim va amaliyot integratsiyasi: muammo va yechimlar” II xalqaro ilmiyamaliy konferensiyasi Materiallari-2024 y. 26 aprel 222-227 bet.
Avеzova R.R Bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining boshqaruv kompetentligini shakllantirish usullari Elektron Ta’lim. Inson. Hayot Ilmiy jurnal December. 2023. ISSUE №1 O‘zbekiston 6bet
Тураева, Д. Р. (2018). Cтили деятельности педагогов в cистеме «педагог-учащийся»-как предмет исследования. Международная научно-техническая конференция молодых ученых БГТУ им.ВГ Шухова (pp. 5628-5634).
Copyright (c) 2024 Вестник УзМУ
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial-ShareAlike» («Атрибуция — Некоммерческое использование — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.