КЛАССИФИКАЦИЯ ФОРМ ОБУЧЕНИЯ В ОБЛАСТИ ТЕХНОЛОГИЙ STEAM
Аннотация
В данной статье представлено описание содержания и классификации предметов в области образовательных технологий STEAM, а также изложены методы использования в начальных классах.
Литература
Salayeva M. Umumiy pedagogika .Darslik. Toshkent-2021y. 136b
Maxmutazimova Y. Maktabgacha ta’limda SEAM texnologiyalari o‘quv qollanma.Toshkent -2022y. 8b
O.M.Jabborova, Z.A.Umarova, L.G.Babaxodjayeva Boshlang‘ich ta’lim pedagogikasi, innovatsiya va integratsiya.
Darslik. Toshkent -2021y. 161b
Xasanova Sh.B. Integrativ yondashuv asosida o'quvchilarning tayanch va fanga oid kompetensiyalarini shakllantirish
metodikasi (9-sinf biologiya fanini o'qitish misolida). Diss. (PhD). -T.: 2019. -B.154.
Usmanova Q.V., Risyukova Y.V.3-sinf Tarbiya darsligi Toshkent-2023 b-47-49
Tojibekova M. PhD desertatsiyasi. Boshlang‘ich sinflarda STEAM ta’lim texnologiyasidan foydalanish metodikasi (tabiiy
fanlar misolida). Namangan -2022
Xodjayev B.X.Umumiy pedagogika nazariyasi va amaliyoti. Darslik , Sano-standart nashiriyoti. Toshkent -2017
SHIRINOV, A. (2024). INSON TARAQQIYOTI KONSEPSIYASINI O ‘RGANISHNING FALSAFIY-METODOLOGIK ASOSLARI. News of the NUUz, 1(1.7. 1), 232-234.
EGAMBERDIYEVA, A. (2024). ALTRUIZM TUSHUNCHASINING IJTIMOIY-FALSAFIY TAHLILI. News of the NUUz, 1(1.7. 1), 235-237.
ERGASHEVA, O. (2024). IKKI TILLI BOLALARDA TILNI O ‘ZLASHTIRISH JARAYONINING PEDAGOGIK MEXANIZMLARI. News of the NUUz, 1(1.7. 1), 238-240.
Copyright (c) 2024 Вестник УзМУ
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial-ShareAlike» («Атрибуция — Некоммерческое использование — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.