ПРИНЦИПЫ ОКАЗАНИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКИХ УСЛУГ ПЕДАГОГАМ В ДОШКОЛЬНЫХ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ УЧРЕЖДЕНИЯХ
Аннотация
В статье освещаются цель и основные задачи данной службы. В дошкольном учреждении предлагается модульная система сопровождения ребенка. Рассматриваются актуальные проблемы развития детей раннего возраста, требующие непосредственного участия педагога-психолога
Литература
O.A.Shukurullayev Maktabgacha ta’lim muassasalarida sog‘lom psixologik muhitni ta’minlash va psixologik xizmat
sohasini takomillashtirish yo‘llari.
L.Mo‘minova, Sh.Amirsaidova va boshqalar Maxsus psixologiya -T.: Fan va texnologiyalar ,2013.
P.Po‘latova, L.Nurmuxamedova, Sh. Amirsaidova Maxsus pedagogika -T.: Fan va texnologiyalar, 2014.
Ansari, A., and Pianta, R. C. (2018). Teacher–child interaction quality as a function of classroom age diversity and
teachers’ beliefs and qualifications. Appl. Dev. Sci. 23, 294–304.
G‘oziev E. Pedagogik psixologiya asoslari. - T.: O‘qituvchi, 2000 y.
Nishonova Z.T., Alimova G.K. Bolalar psixologiyasi va psixodiagnostikasi. -T.: TDPU, 2017.
Климов Е.А. Псикхология профессионала. – М., Воронеж, 1996. П.‒ 275.
Бердиева Г.Дж. “Социально-психологические особенности возникновения конфликтных ситуаций у студентов” //
Проблемы современного образования, №5, 2020 год.
Golovey L. A., Ribalko E. F. “Rivojlanish psixologiyasi bo‘yicha amaliyot”. Sankt Peterburg, 2001 yil.
Juravlev V. I. “Pedagogik konfliktologiya asoslari”. M. 1995. 184 b
BABAXODJAYEVA, N. (2024). OLIY TA’LIM PROFESSOR-O ‘QITUVCHILARINI INNOVATSION FAOLIYATGA YO ‘NALTIRISHDA SUN’IY INTELLEKT YECHIMLARINI QO ‘LLASH. News of the NUUz, 1(1.7. 1), 63-66.
BOBOYEVA, M. (2024). YANGI O ‘ZBEKISTONDA JAMIYAT TRANSFORMATSIYALASHUVI JARAYONLARIDA EKOLOGIK BARQARORLIKNI TA’MINLASH USTUVORLIGINING IJTIMOIY-FALSAFIY AHAMIYATI. News of the NUUz, 1(1.7. 1), 67-69.
BOYDADAYEV, A. (2024). SHARQ VA G’ARB IRRATSIONAL FALSAFASIDA PANTEISTIK QARASHLARNING KOMPARATIVISTIK TAHLILI (F. NITSSHE VA J. RUMIY QARASHLARI MISOLIDA). News of the NUUz, 1(1.7. 1), 70-72.
Copyright (c) 2024 Вестник УзМУ
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial-ShareAlike» («Атрибуция — Некоммерческое использование — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.