РОЛЬ СОВРЕМЕННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В ТВОРЧЕСКОМ РАЗВИТИИ ДЕТЕЙ В ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ ШКОЛАХ
Аннотация
Развитие Республики Узбекистан обусловлено богатой духовностью и общечеловеческими ценностями народа, а также созданием эффективного образования на основе новейших достижений современной культуры, просвещения, науки, техники и производства. Важным условием развития Узбекистана является подготовка кадров, верных идее национальной независимости, обладающих мощной интеллектуальной силой, способных мыслить и наблюдать на основе современных достижений науки, а также совершенный контроль за гуманными, высококвалифицированными кадрами. . В обществе, где наука ускоряется, широко внедряются современные информационно-коммуникационные системы, быстро обновляются знания в различных областях науки, студенты постоянно и самостоятельно занимаются поиском знаний, а также быстрым их приобретением.
Литература
SH. Mirziyoev 2022 — 2026 yillarda xalq ta’limini rivojlantirish bo‘yicha milliy dasturni tasdiqlash to‘g‘risida farmoni.
Toshkent sh.11.05.2022 yildagi PF-134-son
O’zbekiston Respublikasining «Ta’lim to’g’risida» gi qonuni. Barkamol avlod– O’zbekiston taraqqiyotining poydevori. T.,
«Sharq», 1997. Kadrlar tayyorlash milliy dasturi. Barkamol avlod– O’zbekiston taraqqiyotining poydevori. T., «Sharq»,
O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Sh.Mirziyoevning “Oliy ta’lim tizimini yanada rivojlantirish chora-tadbirlari
to’g’risida”gi qarori (Toshkent shahri, 2017 yil 20 aprel)
Prezident Shavkat Mirziѐevning O‘zbekiston ijodkor ziѐlilari vakillari bilan uchrashuvdagi ma’ruzasidan. ―Xalq so‘zi,
yil 4 avgust
Karimov I.A. «O’zbekiston XXI asrga intilmoqda» T., «O’zbekiston» 1999.
Karimov I.A. Yuksak ma’naviyat–yengilmas kuch. –T.: “Ma’naviyat”,2008. -176 b.
Karimov I.A. O’zbekiston mustaqillikka erishish ostonasida.–T.: O’zbekiston, 2011. – 440 b.
Toshtemirova C.A. (2020) Ta’lim sifati samaradorligini oshirishda innovatsion g’oyalarning ahamiyati. 1(1). 56-61.
Mukhamedov G., Khodjamqulov U., Toshtemirova S. (2020). Innovative cluster of pedagogical education. Monograph, -
T.: University, 280 p.
Toshtemirova, S. (2020). “Maktab-laboratoriya”lar mintakaviy ta’lim sifatini oshirish modeli sifatida. Academic Research
in Educational Sciences, 1 (3), 25-31.
Mardonov, S. K., & Toshtemirova, S. A. (2020). Classifying the educational system as an innovative approach. ISJ
Theoretical & Applied Science, 12 (92), 180- 182.
Toshtemirova C.A. (2020) "Maktab-laboratoriya" innovatsion tajriba-sinov maydonchalarida "iqtidor" loyihasini
shakllashtirish mexanizmlari.
Toshtemirova, S.A. (2020). Pedagogika sohasida klaster modeli asosida talabalarni kasbga yo‘naltirish. Science and
Education, 1(7), 632-638.
ALKAROVA, F. (2024). OʻQUVCHILARDA KASBIY KO ‘NIKMALARNI RIVOJLANTIRISHDA “TEXNOLOGIYA” FANINING ROLI. News of the NUUz, 1(1.8. 1), 61-64.
AMANOVA, G. (2024). TALABALARNING KOGNITIV KOMPETENSIYALARINI RIVOJLANTIRISH SHARTLARI VA OMILLARI. News of the NUUz, 1(1.8. 1), 65-67.
AMINOVA, N. (2024). BO ‘LAJAK BOSHLANG ‘ICH SINF O ‘QITUVCHILARIDA REFLEKSIV KO ‘NIKMALARNI SHAKLLANTIRISH DOLZARB MUAMMO SIFATIDA. News of the NUUz, 1(1.8. 1), 68-70.
Copyright (c) 2024 Вестник УзМУ
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial-ShareAlike» («Атрибуция — Некоммерческое использование — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.