СОЦИАЛЬНО-ФИЛОСОФСКИЕ КРИТЕРИИ ДИАЛЕКТИКИ ПОВЫШЕНИЯ ВОСПИТАТЕЛЬНОГО СТАТУСА УЗБЕКСКОГО ЯЗЫКА КАК ГОСУДАРСТВЕННОГО
Аннотация
В XXI веке в числе актуальных вопросов стали признаваться изучение положения языков в социально-коммуникативной действительности мира, дискурсивные практики с учетом содержания современных цивилизационных тенденций, анализ социальногуманитарной стороны языковых явлений. Данная статья посвящена изучению языковых явлений в современном глобализированном мире наряду с социально-политическими изменениями и проблемами, возникающими синхронно с ними.
Литература
Фозилов Э. И. “Ўзбекистон ССРнинг давлат тили ҳақида”ги Қонунини амалга ошириш юзасидан белгиланган тадбирларнинг бажарилиши ҳақида // “Ўзбекистон ССРнинг давлат тили ҳақида”ги Қонунини олий ва ўрта махсус таълим юртларида амалга оширилиши. – Т.: ТДТУ, 1991. – Б. 7.
Prezident Shavkat Mirziyoyevning O‘zbek tiliga davlat tili maqomi berilganining o‘ttiz yilligiga bag‘ishlangan tantanali marosimdagi nutqi. 21-Oktyabr 2019- yil. http://xs.uz/uz/post/prezident-shavkat-mirziyoevning-ozbek-tiliga-davlat-tili-maqomi-berilganining-ottizjilligiga-bagishlangan-tantanali-marosimdagi-nutqi
Каримов – Б. Р, Мираъзамов К. Миллат равнақи ва тил муаммолари. – Т.: 1993. – Б. 3.
Гуллилев Л. Н. Древний тюрки. – Москва: Наука, 1967. – С. 90-91.
Бичурин И. История нарадов обставних в Средней Азии древний времена. Том I. Москва, ИВЛ, 1950. – С.105.
Аҳмедов Б. А. Темурнинг давлатни идора қилиш сиёсати // Мулоқот, 1994, №5-6; М. Маҳмудов. Маънавият-бепоён олам //Гулистон, 1996, №3.
ELLIYEV, X. (2024). UZLUKSIZ TA’LIM TIZMIDA O ‘QUVCHILAR BILIMINI BAHOLASHNING METОDOLOGIK ASOSLARI. News of the NUUz, 1(1.9. 1), 231-234.
ABDULLAYEV, I. (2024). GLOBALLASHUV JARAYONIDA MILLIY VA DINIY BAG ‘RIKENGLIK MADANIYATINING UYG ‘UNLASHUVI. News of the NUUz, 1(1.9. 1), 60-62.
SHAMURATOVA, N. (2024). TA’LIM SIFATINI YAXSHILASHDA TALABALARNING MUSTAQIL TA’LIM OLISH KO ‘NIKMALARINI SHAKLLANTIRISH MEXANIZMI. News of the NUUz, 1(1.9. 1), 229-230.
Copyright (c) 2024 Вестник УзМУ
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial-ShareAlike» («Атрибуция — Некоммерческое использование — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.