ZAMONAVIY JAMIYATLARDA PR TEXNOLOGIYALAR TARAQQIYOTNING BOSH OMILARIDAN BIRI SIFATIDA
"Maqola"
Ushbu maqola PR texnologiyalar tushunchasi va mohiyatini o‘rganishga bag‘ishlangan. Public Relations atamasi uning belgilari va mezonlari taxlil qilindi. O‘zbekistondagi PR texnologiyalarini amaliyotda qo‘llash Gʻarb tizimidan sezilarli farq qiladi. PR faoliyatining maqsadi PR sub’yekti va ob’yekti o‘rtasidagi munosabatlarni ishonchli ma’lumotlar asosida takomillashtirish va mustahkamlashdir. Buning uchun jamoatchilik bilan ishlovchi mutaxassislar PR kompaniyalarni tashkil etish va o‘tkazish zarurdir. PR texnologiyalarining asosiy vazifasi bu jamiyat taraqqiyotiga ijobiy qilishdan iboratdir.
References
2. Белов А.А . Теория и практика связей с общественностъю-Ростов н/д: “Феникс”, 2005. – С. 205.
3. Кузкецов В.Ф.Связи и общественностъю.-«Аспект Пресс», 2006. – С. 300.
4. Тростинская И.Р. Тенденции развития рынка интернет-рекламы в России // Технологии PR и рекламы в современном обществе Материалы XII Всероссийской научнопрактической конференции с международным участием. СПб. Изд-во Политехн. 2017. – С. 195-199.
5. Кузнецов В.Ф.Связи с общественностью. Теория и технологии. М.,2005. С.196
6. Стризое А.Л. Политика и общество: социально-философские аспекты взаимодействия. Волгоград, 1999; Связи с общественностью в политике и государственном управлении. М., 2001; Шишкина М.А. Паблик
7. Рилейшнзв системе социального управления. СПб., 1999
8. Isropilov M. B. THE ROLE OF PR TECHNOLOGIES IN ENSURING THE SUSTAINABLE DEVELOPMENT OF SOCIETY //Open Access Repository. – 2023. – Т. 4. – №. 2. – С. 729-735.
9. Bahodir o’g’li I. M. Yoshlarning Ijtimoiy Faolligini Oshirish Jamiyat Rivojlanishining Omili Sifatida //Miasto Przyszłości. – 2022. – Т. 24. – С. 521-523.