TA’LIM SOHADAGI GAMIFIKA TUSHUNCHALARI VA XUSUSIYATLARI

  • Машхура ХАФИЗОВА доктор философии по педагогическим наукам (PhD), и. о. доцента кафедры «Педагогика и психология» Сам ГМУ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##: https://doi.org/10.69617/uzmu.v1i1.2.1.1203
"Kalit so‘zlar" : gamifikatsiya, motivator, o'yinga asoslangan ta'lim yondashuvlari, o'z taqdirini o'zi belgilash nazariyasi, kompetentsiya, motivatsiya

"Maqola"

Ushbu maqolada o'quv jarayonida gamifikatsiyaning afzalliklari va uning ta'lim samaradorligini oshirishdagi roli haqida gap boradi. Zamonaviy davr o'qituvchi va talabalarga katta talablar qo'yadi, ushbu talablarda asosiy narsa darsning samaradorligi, uning sifati, talabalar o'rtasida bilim va ko'nikmalarni shakllantirish va ular orqali kutilgan natijaga erishish uchun turli xil qiziqarli o'quv mashg'ulotlarini tashkil etishdir.

References

1. Мирзиеёв Ш.М. Мы все вместе построим свободное демократическое и процветающее государство Узбекистан. – Ташкент: Узбекистон, 2016. – с.39.
2. Воронова Е.Н. Современные технологии и методы обучения иностранному языку в вузе. Журнал Перспективы науки и образования, 2014. № 1.,с.27
3. Селевко Г.К. Современные образовательные технологии. – М., 1998, 53с.
4. Ушинский К.Д. «История воображения»1990,т.2 с.483
5. Горбатова М.К., Назипова М.А. Методики преподавания в высшей школе: Учебное пособие. – Н. Новгород: ИНГУ, 2012. – 53 с.
6. Макаренко А.С. Педагогические сочинения. Педагогические сочинения в
7. восьми томах. Том 4. – Москва, «Педагогика», 1984. – 400 с
8. Газман, О.С. В школу-с игрой. /C. О Газман. – М.: Просвещение,1991. – 193с
9. Выготский Л.С. Воображение и творчество в детском возрасте.
10. Психологический очерк. – М., 1987, 56 с.
11. Кавтарадзе Д.Н. Обучение и игра. – М., Просвещение, 2009, - 176 с.
Nashr qilingan
2024-03-28