ILM – IJTIMOIY BARQARORLIK TAMOYILI

  • Salamat KUDAYBERGENOV Muhammad ibn Ahmad al-Beruniy o‘rta maxsus islom bilim yurti O‘quv ishlari bo‘yicha direktor o‘rinbosari
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##: https://doi.org/10.69617/uzmu.v1i1.4.2016
"Kalit so‘zlar" : : Ilm, Ommaviy madaniyat, internet, kasb-hunar egallash, ijtimoiy tarmoq, bilim, kitob.

"Maqola"

«Ilm-fan – ijtimoiy barqarorlik asosidir» nomli ushbu maqolasida muallif zamonaviy yoshlarni ma’naviy-axloqiy tarbiyalashning zamonaviy va dolzarb muammolarini ko‘rib chiqadi, zamonaviy sharoitda o‘quvchilarni ma’naviy-axloqiy tarbiyalashning pedagogik shartlarini belgilaydi. Islom – tarbiya va ta’lim dini bo‘lib, uning asosiy maqsadi – mustahkam iymon-e’tiqodli, yuksak axloqiy fazilatlarga, tahliliy tafakkurga, har tomonlama bilimli, farovonlikni yuksaltirish vakolatiga ega bo‘lgan «komil insonni tarbiyalash va tarbiyalash»dir. dunyoning va Xudoning yerdagi noibi hisoblanishga loyiqdir.

References

ADABIYOTLAR
1. O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Shavkat Mirziyoevning “Ijtimoiy barqarorlikni ta’minlash, muqaddas dinimizning sofligini asrash – davr talabi” mavzusidagi anjumanda so‘zlagan nutqi.. “Islom Nuri” gazetasi 2017 yil №13 (582).
2. O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Shavkat Mirziyoevning BMT Bosh Assambleyasining 72-sessiyasida so‘zlagan nutqi. “Islom Nuri” gazetasi. 2017-yil. 30-sentabr №18 (587). 4-b.
3. O‘zbekiston Respublikasi Birinchi Prezidenti Karimov. I.A. Yuksak ma’naviyat – yengilmas kuch. –T.: Ma’naviyat, 2008. 13 –b
4. Bahauddinov Sh. Komil inson. –T.: “Movarounnahr”. 2015y., 50-b
5. Imom Abu Homid Muhammad ibn Muhammad al-G‘azzoliy. Ihyou ulumid-din. Birinchi kitob.–T.: Movarounnahr, 20 b.
6. Маўсуатул hәдиси шәрийп-ал кутубус ситта (Алты саhиh hәдислердиң топламы “Имом Термизий hәдиси 1952” санлы hәдис)
7. Мавлоно Жалолиддин Румий Ичингдаги ичингдадир. –Т .: Ёзувчи, 10 б.
8. Тулепов А. Ишид фитнаси –Т.:Моварауннаhр, 98-б.
Nashr qilingan
2024-04-15