SHAXSGA YO‘NALTIRILGAN YONDASHUV YORDAMIDA INGLIZ TILINI O‘QITISH

  • Назокат ФАЙЗУЛЛАЕВА Национальная Гвардия Республики Узбекистан Ташкентский военно-академический лицей «Школа Темурбека» Завуч английского языка
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##: https://doi.org/10.69617/uzmu.v1i1.4.2049
"Kalit so‘zlar" : Yo’naltirilgan ta’lim yondashuvi, ingliz tilini o'qitish, o'qituvchi ta'limi, ikkinchi tilni rivojlantirish.

"Maqola"

Ushbu maqolada harbiy sinflarda o'quvchiga yo'naltirilgan ta'limning dars jarayonida o'qitishda qanday qo’llanishi haqida fikr yuritiladi va o'qituvchilarning ta'lim oluvchilarga yo'naltirilgan ta'limga bo'lgan munosabati va uni o'z darslarida qay darajada qo'llaganliklarini ham yoritib beradi. Shuningdek, izlanish natijalarini tahlil qilish “kontekstlashtirilgan” asosni belgilab beradi, bu esa o’z navbatida o‘quvchilarga yo‘naltirilgan ta’limning nazariy va amaliy darslar bilan bog‘liq bo’lgan bilimlarni egallashga yordam beradi

References

1. Аль Кандари, А.М., и Аль-Каттан, М.М. (2020). Подход к обучению на основе электронных заданий для улучшения результатов обучения в 21 веке.
2. Аль-Хумаиди, С. (2015). Внедрение методологии, ориентированной на учащихся, в Университете Султана Кабуса. Исследования по преподаванию английского языка, 3 (2), 172–186.
3. Аммар А. и Хасан Р.М. (2017). Разговариваем: совместный диалог и изучение второго языка. Изучение языка, 68 (1), 46–82.
4. Анвар К. и Арифани Ю. (2016). Обучение языку на основе задач: развитие CALL. Исследования в области международного образования, 9 (6), 168–183.
5. Fostering language learning in the university EFL classroom through literature: A task-based approach. GIST–Education and Learning Research Journal, 19, 101–127
6. The new pedagogical practices within the LMD System: Perceptions of EFL faculty members. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 69, 1004–1013.
7. Effects of multiple intelligences supported project-based learning on students’ achievement levels and attitudes towards English lesson. International Electronic Journal of Elementary Education, 2(3), 365–385.
8. Rogers, C.R. (1967) The Interpersonal Relationship in the Facilitation of Learning. In Leeper, T. (Ed.) Humanizing Education
9. Rogers, C.R. (1969). Freedom to Learn: A view of what education might become. Columbus, OH: Charles Merrill.
10. Rogers C.R. (1971) Forget You Are a Teacher: Carl Rogers Tells Why. Instructor, August/September.
Nashr qilingan
2024-04-13