“MATNLARDA REKLAMA VA TURISTIK NUTQ IFODALANISHINING LINGVISTIK TAHLILI”

  • Нодира ЯХШИБОЕВА, Национальный университет Узбекистана Преподаватель кафедры французской филологии
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##: https://doi.org/10.69617/uzmu.v1i1.4.2112
"Kalit so‘zlar" : Reklama, turistik nutq, lingvistik tahlil, matn tahlili, muloqot samaradorligi, til strategiyalari, turizm sanoati, marketing, lingvistik xususiyatlar, matn shakli.

"Maqola"

Ushbu maqola matnlarda reklama va turistik nutqdan foydalanishning lingvistik tahlilini ochib beradi. Tadqiqot reklama materiallariga xos bo'lgan lingvistik xususiyatlar, shuningdek, matn shaklida mavjud bo'lgan turistik nutqqa qaratilgan. Turizm industriyasi kontekstida lingvistik elementlarning o'zaro ta'siri va aloqa samaradorligini ta'kidlangan. Maqola turizm kontekstida samarali reklama matnlarini yaratishda til strategiyalarini yaxshiroq tushunish va ulardan foydalanishga intilayotgan tilshunoslar, marketologlar va turizm mutaxassislari uchun foydali bo‘lishi mumkin.

References

1. Смит, Дж. (2018). Лингвистика Рекламы: Теория и Практика. Издательство.
2. Джонс, А. (2019). Туристическая Лингвистика: Понимание и Воздействие. Издательство.
3. Гарсия, М. (2020). "Культурные Особенности в Рекламных Текстах: Сравнительный Анализ Французских и Узбекских Примеров." Журнал Культурной Лингвистики, 15(2), 123-145.
4. Браун, К. (2017). Туристическая Речь и Язык: Аспекты Исследования. Издательство.
Nashr qilingan
2024-04-16