BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARINING DIVERGENT TAFAKKURINI RIVOJLANTIRISH – PEDAGOGIK MUAMMO SIFATIDA

  • Sarvinoz XO‘JAMBERDIYEVA Iqtisodiyot va pedagogika universiteti o‘qituvchisi
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##: https://doi.org/10.69617/nuuz.v1i1.7.3605
"Kalit so‘zlar" : Divergent tafakkur, fikrlash turlari, pedagogik muammo, qobiliyat

"Maqola"

Ushbu maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining divergent tafakkurini rivojlantirish – pedagogik muammo sifatida o‘rganilgan. Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarida mantiqiy fikrlashni oshirish, o‘quvchilarni fikrlash doirasini kengaytirish bugungi kunda eng muhim dolzarb masala sifatda qaralib kelinmoqda. Maqolada divergent tafakkur, o‘quvchilarning mantiqiy fikrlashi, qobiliyatlari, fikrlar turlari va muammolarning yechimlari haqida fikr yuritilgan.

References

Adizova N.B. Muammoli ta’lim asosida boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining divergent tafakkurini tarbiyalash va rivojlantirish // Ijtimoiy-gumanitar fanlarning dolzarb muammolari. № 11 (3) – 2023, 386-390-b. ISSN: 2181-1342 (Online). Sayt: : https://scienceproblems.uz. DOI: 10.47390/SP1342V3I11Y2023; 390-b.

Aslonova O.P. Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarida tafakkur tezligini shakllantirishning pedagogik shart-sharoitlari: ped.fanl.fals.fanl.doktori diss.avtor. -T.: 2019. 64-b.

Yo‘ldoshev J. Masalalar yechish bo‘yicha praktikum (Masalalar orqali divergent tafakkurni rivojlantirish usullari) / o‘quv qo‘llanma / Qarshi: “Fan va ta’lim” nashriyoti, 2021. 116 b.

Б. Карашашева, А. Н. Шевчук. – Текст: непосредственный // Молодой учёный. – 2017. – № 18.1 (152.1). – С. 30-34.

Elektron resurs: http://www.emissia.org/offline/2012/1765.htm. Lenkova A.A., D.F.Ilyasov. Развитие дивергентного мышления творчески одаренных младших школьников средствами ТРИЗ технологий //

Стрельцова Н. В. Особенности развития и проявления дивергентного мышления у старших дошкольников: сборник трудов конференции. /

Н. В. Стрельцова, М. А. Брутова // Общество, педагогика, психология: актуальные исследования : материалы Всерос. науч.-практ. конф. с международным участием (Чебоксары, 1 окт. 2021 г.) / редкол.: Ж. В. Мурзина [и др.] – Чебоксары: ИД «Среда», 2021. – С. 286-290. – ISBN 978-5-907411-72-2

Tuxtasinova G. Elektron taʼlim ilovalarini ishlab chiqish va qo‘llash orqali kichik yoshdagi o‘quvchilarning divergent tafakkurini rivojlantirishning usullari // “Raqamli didaktika va madaniyat: zamonaviy tendensiyalar, yondashuvlar, yechimlar” Respublika ilmiy-amaliy anjumani 2024-yil 17-aprel. 239-242-b.; 240-b.

Xoldarova I.V., Umarqulova M.A. Bolalarda divergent tafakkurni rivojlantirish uchun interfaol metodlar // Международный научный журнал «Научный Фокус», № 1(100), часть 1. май, 2023.; 582-b.

Aziz SA’DULLAYEV. (2024). ASPECTS OF FORMING VOLUNTARY QUALITIES IN OVERCOMING ANXIETY IN ADOLESCENT WRESTLERS. Acta NUUz, 1(1.4), 176-179. https://doi.org/10.69617/uzmu.v1i1.4.2035

Nashr qilingan
2024-09-24