BOSHLANG‘ICH TA’LIM O‘QUVCHILARINING SOG‘LOM TURMUSH TARZI KO‘NIKMASINI OSHIRISHNING MUHIM JIHATLARI
"Maqola"
Bugungi kunda sog‘lom turmush tarzi va uning hayotimizda tutgan o‘rni va hayotimizda dolzarb o‘rin egallaganini e’tirof etishimiz joiz. Maqolada sog ‘lom turmush tarzi tushunchasi mazmuni ochib berilgan. MDH davlatlari va O‘zbekistonda bu mavzu borasida olimlarnimg qilgan ishlari va nazariyalarini misol tariqasida keltirilgan. Shuningdek, boshlang‘ich ta’lim o‘quvchilarida sog‘lom turmush tarzi ko‘nikmalarini shallantirish omillari yuzasidan fikrlar bayon etilgan.
References
Burkhonova M.. (2023). Development of healthy lifestyle competencies and medical literacy in
adolescents. Центральноазиатский журнал образования и инноваций, 2(2 Part 2), 23–26.
Burkhonova, M. . (2023). Opportunities for developing competence in medical culture and healthy lifestyle within the
training of the future primary school
Jalilov, Baxtiyor Norqulovich. Sog‘lom turmush tarzi va uning shakllanishiga ta’sir ko‘rsatuvchi omillar // orienss. 2023.
Сыропятова Ольга Павловна. Педагогические условия формирования основ здорового образа жизни при
взаимодействии с социальными партнерами. Выпускная квалификационная работа.
Савинова, С. В. Совместная деятельность педагогов и родителей как условие воспитания ценностного отношения к
здоровью у младших школьников [Электронный ресурс] / С. В. Савинова.//Автореферат диссертации на соискание
ученой степени кандидата педагогических наук.Волгоград, 2012. – URL : vspu.ru›sites/default/files
YUSUPOVA, G. (2024). FARGʻONA IQTISODIY RAYONIDA KIMYO, NEFT-GAZ QAZIB OLISH ISHLARI VA QISHLOQ XO ‘JALIGINING HOLATI. News of the NUUz, 1(1.7. 1), 46-47.
AZAMATOVA, G. (2024). KARL POPPER TA’LIM KONTSEPTSIYASI KONTEKSTIDA ERKINLIK FENOMENINING FALSAFIY-AXLOQIY TAHLILI. News of the NUUz, 1(1.7. 1), 48-50.
ALIMOVA, M. (2024). ANDRAGOGIK TA’LIMDA O ‘ZBEK TILINI O ‘QITISHNING ILMIY-NAZARIY ASOSLARI. News of the NUUz, 1(1.7. 1), 51-53.
Copyright (c) 2024 O‘zMU xabarlari
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.