TALABALARGA SA’DIY SHEROZIY IJODI NAMUNALARINI O‘RGATISHDA “DIDAKTIK TAHLIL METODI”DAN FOYDALANISH USULLARI

  • Gulbaxor RAXIMOVA O‘zbekiston-Finlandiya pedagogika instituti dotsenti
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##: https://doi.org/10.69617/nuuz.v1i1.9.4156
"Kalit so‘zlar" : Innovatsion metod, boshlang‘ich ta’lim, mumtoz adabiyot, hikmat, ta’lim, tarbiya, odob-axloq.

"Maqola"

Maqolada talabalarga Sa’diy Sheroziy ijodi namunalarini zamonaviy texnologiyalar orqali o‘rgatish usullari tahlil qilingan. Tanlangan metodni qo‘llash orqali talabalarning mumtoz adabiyotga, milliy qadriyatlarga bo‘lgan qiziqishlari ortadi. Talabalar mavzuga ijodiy yondashadi, o‘z fikrlarini erkin bildirishga harakat qiladilar. Bu bilan ularning mustaqil fikri teranlashadi, dunyoqarashi o‘sadi, darsga qiziqishi ortadi, topqirligi, zukkoligi, tezkorligi, faolliklari oshib boradi.

References

Sa’diy Sheroziy. Guliston. –T.: “Yoshlar nashriyot uyi”, 2018. – 153 b.

Sa’diy Sheroziy. Guliston. Bo‘ston (to‘plam). –T.: G‘.G‘ulom, 2021. – 264 b.

Йўлдош Қ., Йўлдош М. Бадиий таҳлил асослари. – Т.: “Камалак”, 2016.–264 б. 4. Gʻafforova T., Nurullayeva Sh., Haydarova O. Boshlangʻich sinflar uchun ona tili va oʻqishdan didaktik materiallar. – Toshkent: “Ilm ziyo”, 2004.

Rаhimоvа G. Оnа tili vа аdаbiyоt (Bоlаlаr аdаbiyоti). – Sаmаrqаnd: SаmDU, 2022. – 308 b.

Йўлдошев Қ. Адабиёт ўқитишнинг илмий-назарий асослари. – Т: Ўқитувчи”, 1996. – 192 б.

Quronov M. Milliy tarbiya yo‘riqnomasi. G‘arb va Sharq tarbiyaviy tajribalari namunalari tahlili // Xalq ta’limi. 1993. 8son, 6-10-b.

www. pеdаgоg. Uz

www. Nаdlib.uz (А.Nаvоiy nоmidаgi О‘z.MK)

www. ziyоnеt. Uz

Nashr qilingan
2024-10-14