KREDIT-MODUL TIZIMI SHAROITIDA TA’LIMNI TASHXIS ETISHNING SHART-SHAROITLARI

  • Abror TEMIROV Xalqaro Nordik universiteti magistranti
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##: https://doi.org/10.69617/nuuz.v1i1.5.2.4198
"Kalit so‘zlar" : Oliy ta’lim tizimi, kredit, modul, o‘quv yuklama, pedagogik shart-sharoitlar, ECTS.

"Maqola"

Ushbu maqolada oliy ta’lim tizimida kredit-modul tizimini joriy etishning pedagogik asoslarining nazariy asoslari yoritib berilgan. Shuningdek, kredit-modul tizimining ta’lim jarayonidagi ahamiyati haqida batafsil ma’lumotlar berilgan

References

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 28-yanvardagi PF-60-son bilan tasdiqlangan “2022-2026-yillarga

mo‘ljallangan yangi O‘zbekistonning taraqqiyot strategiyasi to‘g‘risida”gi farmoni.

O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2020-yil 31-dekabrdagi 824-son “Oliy ta’lim muassasalarida ta’lim

jarayonini tashkil etish bilan bog‘liq tizimni takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi qarori.

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019-yil 8-oktyabrdagi PF-5847-son bilan tasdiqlangan “O‘zbekiston

Respublikasi oliy ta’lim tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasi”, farmoni 1-ilovasi, 2-bandi.

Ахmеdоvа S. R. Mаsоfаviy tа’lim vа uning xоrijiy tillаrni o‘qitishdаgi o’rni //Science and Education. - 2021.

Туйчиева, И. И. (2019). Вопросы обеспечения активизации мыслительной деятельности детей в процессе

дошкольного образования. In PSYCHO-PEDAGOGICAL PROBLEMS OF A PERSONALITY AND SOCIAL

INTERACTION (pp. 22-25).

KARIMOV, F. (2024). G ‘ARBGA XOS TANQIDIY FIKRLASH TUSHUNCHASINI O ‘ZBEKISTONDAGI CHET TIL SIFATIDA INGLIZ TILI (EFL) DARSLARIGA INTEGRATSIYA QILISH: MADANIY YONDASHUV. News of the NUUz, 1(1.7. 1), 114-116.

KARIMOVA, M., & NURALIYEVA, F. (2024). KOMPYUTERNING DASTURIY TA’MINOTI. DASTURIY TA’MINOTNING TURKUMLANISHI. News of the NUUz, 1(1.7. 1), 117-119.

KAYUMOV, K. (2024). KICHIK SHAHARLARNI RIVOJLANTIRISHDA INNOVATSION TEXNOLOGIYALARNING AHAMIYATI. News of the NUUz, 1(1.7. 1), 120-122.

Nashr qilingan
2024-10-15