TA’LIMDAGI DESTRUKTIV NIZOLARNI KONSTRUKTIV BOSHQARISH PSIXOLOGIYАSI
"Maqola"
Mazkur maqolada talim tizimidagi o‘ziga xos qiyinchiliklar rivojlanayotgan o‘smir shaxsida boshqa odamlar bilan ham, va xuddi shunday, o‘z-o‘zi bilan ham muqarrar nizolarni yuzaga keltirib chiqarishi, shuningdek o‘smir tomonidan egallab boriladigan muvaffaqiyatli yoki muvaffaqiyatsiz muloqotga kirishish tajribasi o‘z konstruktivligi bo‘yicha har xil bo‘lgan nizoli vaziyatlarning yechimini topish usullarini o‘zlashtirish uchun asos bo‘lib xizmat qilishi haqida so‘z boradi.
References
2. Barotov Sh.R. Psixologik xizmat tizimida o`quvchi shaxsini o`rganish muammosi. // Buxoro. Ta’lim muassasalarida psixologik xizmat sinov va tajriba. Respublika ilmiy- amaliy anjumani. 1995. - B. 64-65.
3. 3.Barotov Sh.R. O‘zbekistonda psixologik xizmat tashkil etilishining ijtimoiy-psixologik va ilmiy-amaliy asoslari. Psixol.fanlari dokt. diss.avtoreferati. – T.: O‘zMU, 1998. – 28 b.
4. Бородин И.И. К вопросу о типологии (классификации) социальных конфликтов // Социальный конфликт. - 2000. - N 3(27). - С.38-41.
5. Газиев Э. Г., Тулаганова Г. К. Методические указания по «Возрастной и педогогической психологии» к разделу «Психология подросткового возроста». (для непсихологических факультетов). Ташкент, ТагГУ, 1990, 25 с.
6. Гришина Н.В. Психология конфликта. -СПб.: Питер, 2000. - 464 с.
7. Козырев Г.И. Введение в конфликтологию. - М.: ВЛАДОС, ИМПЭ им. А.С.Грибоедова, 2001. - 176 с.
8. Пантофельман В.И. Проявление агрессии у подростков: особенности психологической структуры. РГУ, 2003.
9. Психология конфликта: Хрестоматия /Сост. и общ. Редакция Н.В.Гришиной. СПб.: «Питер», 2001. 448 с.10. Социальная конфликтология: Учеб. пособие / Под ред. А.В.Морозова. М.: Академия. 2002. - 336 с.