“TARIX” FANINI O‘QITISHDA TALABALARDA IJODIY TAFAKKURNI RIVOJLANTIRISH IMKONIYATLARI
"Maqola"
Oliy ta’limning bosh vazifasi o‘z bitiruvchilarini aynan hozirgi zamon talablaridan kelib chiqqan holda zarur bilim va malakalar bilan qurollantirishdan iborat. Oliy ta’limda tarix ta’limiga nisbatan yangicha yondashuvlarni izlab topish asnosida, nafaqat predmetning o‘zini, balki uning butun metodologiyasini yangilash bilan bog‘liq muammolar majmui kelib chiqadi. Bu esa, avvalo, talabalarda ijodiy tafakkurni rivojlantirish, buning uchun hozirgi zamon talablariga mos keladigan bilish faoliyatining yangi usullarini shakllantirish zarurligini ko‘rsatadi. Maqolada shu haqda so’z boradi.
References
2. Психологические аспекты профессионално-технического образования и трудового воспитания школников: Сборник научных трудов / Отв. ред. М.Г. Давлетшин. Ташкент: ТГПИ, 1986
3. Лернер И.Я. Поисковые задачи в обучении как средство развития творче¬ских способностей // Научное творчество. - М.: Наука, 1969. — 415 с.
4. Матюшкин А. М. Проблемные ситуаtsіи в мышлении и обучении. - М.: Педагогика, 1972. — 208 с.
5. Махмутов М. И. Проблемное обучение. — М.: Педагогика, 1975. — 210 с.
6. Sаfаrоvа R G‘. R.H. Jо‘rаev “Pedаgоgіkа Ensіklоpedіyа” “О‘zbekіstоn mіllіy ensіklоpedіyаsі” dаvlаt іlmіy nаshrіyоtі.Tоshkent-2015.
7. G‘оzіev E.G. Psіxоlоgіyа. Yоsh dаvrlаr psіxоlоgіyаsі. –T.: О‘qіtuvchі, 1994. -223b.
8. Жарова Л.В. Учит самостоятелности : Кн. для учителя : [Пособие для студентов пед. ин-тов и учителей] / Л. В. Жарова. - М. : Просвещение, 1993. - 203,[2] с.; 20 см.; ІSBN 5-09-003662-4 : Б. ц.
Copyright (c) 2024 O‘zMU xabarlari
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.