NUTQIDA NUQSONI BO‘LGAN TARBIYALANUVCHILARDA KORREKSION-REABILITATSION ISHLARNI RIVOJLANTIRISHNING PSIXOLOGIK VA PEDAGOGIK ASOSLARI
"Maqola"
Maqola nutqida nuqsoni bor tarbiyalanuvchilar uchun korreksiya va reabilitatsiya ishlarini rivojlantirishning psixologik va pedagogik asoslarini tahlil qilishga bag‘ishlangan. U bolalarning psixologik va pedagogik xususiyatlarini hisobga olgan holda nutq buzilishlarini tuzatishga qaratilgan asosiy yondashuvlar va usullarni o‘rganadi. Logopediya va psixologiya sohasidagi zamonaviy ilm-fan yutuqlarini integratsiyalashuviga, shuningdek, kompleks yondashuv, jumladan, turli mutaxassislarning o‘zaro hamkorligi zarurligiga alohida e’tibor qaratilgan. Maqolada ta’lim jarayonini individuallashtirish va nutq buzilishlarini muvaffaqiyatli tuzatish va tarbiyalanuvchilar shaxsini barkamol rivojlantirish uchun erta aralashuv muhimligi ta’kidlangan.
References
2. Лалаева Р.И. Коррекционно-развивающее обучение детей с нарушениями речи. — М.: Владос, 2002.
3. Леонтьева Т.В. Психолого-педагогические аспекты коррекции речевых нарушений. — М.: Просвещение, 2015.
4. Ушакова Т.Н. Развитие связной речи у детей: методические рекомендации. — М.: Аркти, 2010.
5. Петрова М.А. Междисциплинарный подход в коррекционной педагогике. — СПб.: Питер, 2021.
6. Муминова, Л., & Нуркельдиева, Д. (2022). Актуальные проблемы современной специальной педагогики находящиеся в сфере внимания современных ученых и практиков Узбекистана. Центральноазиатский исследовательский журнал междисциплинарных исследований, 1 (Conference TSPU), 756–766. извлечено от https://inlibrary.uz/index.php/carjis/article/view/6079
Copyright (c) 2024 O‘zMU xabarlari
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.