THE IMPORTANCE OF DEVELOPING PRACTICAL PHONETIC SKILLS IN FUTURE FOREIGN LANGUAGE TEACHERS

  • Oysara MAXSUDOVA Toshkent davlat pedagogika universiteti dotsenti
Keywords: Practical phonetics, listening comprehension, articulation, sound, form, tool.

Abstract

In this article, one of the urgent problems of future foreign language teachers is the development of phonetic skills, which are considered as a component of the language unit in the process of learning foreign languages, in which the game of didactic forms in the development of pronunciation, listening comprehension and practical phonetic skills , the importance of listening comprehension and speaking is explored.

References

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022 yil 28 yanvardagi “2022 — 2026 yillarga mo‘ljallangan Yangi

O‘zbekistonning taraqqiyot strategiyasi to‘g‘risida” PF-60-son farmoni / https://lex.uz/docs/5841063.

http://www.nаtlib.uz/

Пассов Е.И. Основы коммуникативной теории и технологии иноязычного образования: методическое пособие для

преподавателей русского языка как иностранного / Е.И. Пассов, Н.Е. Кузовлева. – М.: Русский язык, 2010. – 568 с.

Кошелева И. Н. Обучение английскому произношению: современные тенденции в зарубежных исследованиях //

Отечественная и зарубежная педагогика. 2018. №5 (54).

Norquziyеvа Z.K. CLIL tеxnologiyаsi аsosidа bo’lаjаk muhаndis tеxnologlаrning kаsbiy muloqot kompеtеnsiyаsini

rivojlаntirish. Dis. ... pеd. fаn. dok. – T., 2022.

Utаyеvа I.B. Mustаqil tа’lim jаrаyonidа tаlаbаlаrning Grаmmаtik kompеtеnsiyаlаrini rivojlаntirish. Pеd.fаn.ilmiy

dаrаjаsini olish uchun diss. T.-2022.

Pаrdаyеvа D.T. Bo’lаjаk ingliz tili o’qituvchilаrining lingvistik konpеtеnsiyаlаrini rivojlаntirish. pеd.fаn. dokt.diss… − T.,

Djurаyеvа G.N. Oliy tа’lim muаssаsаlаri tаlаbаlаrining ijtimoiy mаdаniy kompеtеnsiyаlаrini tаkomillаshtirish.

Аvtorе.diss…PhD/ T: . 2021.

Gulyаmovа M.X. Ingliz tilini o’qitishdа tаlаbаlаr kommunikаtiv kompеtеnsiyаsini rivojlаntirishgа intеgrаtiv yondаshuv//

:Аvtorеf.diss…PhD-T:.2019.

Изаренков Д. И., Кияновская Л. Ф. Игра как форма организации учебной речевой деятельности в процессе

овладения вторым (неродным) языком // Русский язык за рубежом. 1991. №1. С. 65–70.

Рогова Г. В., Рабинович Ф. М. и др. Методика обучения иностранным языкам в средней школе: Пос. для учителя.

М.: Просвещение, 1991. 287 с.

Артёмов В. А. Психология обучения иностранным языкам. М.: Просвещение, 1969. 279 с.

KENJAYEVA, Z. (2024). O ‘ZBEK TILIDA “VAQT/ZAMON” SEMASINI IFODALOVCHI LEKSIK BI LIKLA DA GETE OGEN IMKONIYAT. News of the NUUz, 1(1.7. 1), 278-280.

MIRZAYEVA, U. (2024). O ‘QUVCHILARINING TABIIY-ILMIY SAVODXONLIGINI RIVOJLANTIRISHNING ZAMONAVIY YONDOSHUVLARI. News of the NUUz, 1(1.7), 120-122.

KUCHIYEV, M. (2024). F AZEOLOGIZMLA QO ‘LLANGAN SODDA ST UKTU ALI ILOVA KONST UKSIYALA. News of the NUUz, 1(1.7. 1), 283-285.

Published
2024-10-14
How to Cite
MAXSUDOVA, O. (2024). THE IMPORTANCE OF DEVELOPING PRACTICAL PHONETIC SKILLS IN FUTURE FOREIGN LANGUAGE TEACHERS. News of the NUUz, 1(1.5.2), 121-124. https://doi.org/10.69617/nuuz.v1i1.5.2.4144