СОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ МЕТОДОЛОГИИ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО РАЗВИТИЯ УЧИТЕЛЕЙ ИСТОРИИ НА ОСНОВЕ ИНТЕГРАТИВНОГО ПОДХОДА
Ключевые слова:
Развитие компетентности, профессиональное развитие, принцип «обучения на протяжении всей жизни», интегрированные, мультимедийные, интерактивные методы, моделирование.
Аннотация
В данной статье рассматривается роль принципа «обучения на протяжении всей жизни» в совершенствовании методики профессионального развития учителей истории на основе интегративного подхода в общеобразовательных школах, повышении качества образования путем подготовки квалифицированных педагогических кадров, на основе зарубежного опыта. Выявлены пути дальнейшего развития компетентности путем совершенствования методики преподавания.
Литература
1. Mirziyoyev Sh.M. Yangi O‘zbekiston strategiyasi. – Toshkent: O‘zbekiston, 2021.
2. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “2022-2026-yillarga mo‘ljallangan Yangi O‘zbekistonning Taraqqiyot strategiyasi to‘g‘risida”gi PF – 60-son Farmoni. 2022-yil 28-yanvar.
3. Yarmatov R.B. Bo‘lajak tarix o‘qituvchilarining kasbiy metodik tayyorgarligini takomillashtirish. Pedagogika fanlari doktori (DSc) diss… aftoref. –Toshkent, 2021.
4. Shonazarov Q.R. Bo‘lajak tarix o‘qituvchilarini maktab o‘quvchilarida tarixiy tafakkurni shakllantirishga tayyorlash. Ped.f.n.diss.– Toshkent, 2002.
5. Toshpo‘latov T., G‘afforov Y. Tarix o‘qitish metodikasi. – Toshkent: Turon-Iqbol, 2010.
6. Yo‘ldoshev Q. Yangilangan pedagogik tafakkur va umumta’lim maktablarida adabiyot o‘qitishning ilmiy-metodik asoslari: Ped.fan.dokt.diss. – Toshkent, 1997.
7. Abdullayeva B.S. Fanlararo aloqadorlik turlari haqida. “Uzluksiz ta’lim”. 1-son. –Toshkent, 2005-yil.
8. Jo‘raev N. Tarix falsafasining nazariy asoslari. – Toshkent: Ma’naviyat, 2008.
9. Байбородова Л.В. Педагогика дополнителного образования. Психолого-педагогическое сопровождение детей отв. ред. – Москва: Юрайт, 2016.
2. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “2022-2026-yillarga mo‘ljallangan Yangi O‘zbekistonning Taraqqiyot strategiyasi to‘g‘risida”gi PF – 60-son Farmoni. 2022-yil 28-yanvar.
3. Yarmatov R.B. Bo‘lajak tarix o‘qituvchilarining kasbiy metodik tayyorgarligini takomillashtirish. Pedagogika fanlari doktori (DSc) diss… aftoref. –Toshkent, 2021.
4. Shonazarov Q.R. Bo‘lajak tarix o‘qituvchilarini maktab o‘quvchilarida tarixiy tafakkurni shakllantirishga tayyorlash. Ped.f.n.diss.– Toshkent, 2002.
5. Toshpo‘latov T., G‘afforov Y. Tarix o‘qitish metodikasi. – Toshkent: Turon-Iqbol, 2010.
6. Yo‘ldoshev Q. Yangilangan pedagogik tafakkur va umumta’lim maktablarida adabiyot o‘qitishning ilmiy-metodik asoslari: Ped.fan.dokt.diss. – Toshkent, 1997.
7. Abdullayeva B.S. Fanlararo aloqadorlik turlari haqida. “Uzluksiz ta’lim”. 1-son. –Toshkent, 2005-yil.
8. Jo‘raev N. Tarix falsafasining nazariy asoslari. – Toshkent: Ma’naviyat, 2008.
9. Байбородова Л.В. Педагогика дополнителного образования. Психолого-педагогическое сопровождение детей отв. ред. – Москва: Юрайт, 2016.
Опубликован
2024-04-18
Как цитировать
Ikromjon ABDURAIMOV. (2024). СОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ МЕТОДОЛОГИИ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО РАЗВИТИЯ УЧИТЕЛЕЙ ИСТОРИИ НА ОСНОВЕ ИНТЕГРАТИВНОГО ПОДХОДА. Вестник УзМУ, 1(1.4.1), 52-55. https://doi.org/10.69617/uzmu.v1i1.4.1.2140
Раздел
Статьи