РОЛЬ СТРАТЕГИЙ ПОНИМАНИЯ В РАЗВИТИИ ЧИТАТЕЛЬНОЙ ГРАМОТНОСТИ ШКОЛЬНИКОВ
Аннотация
В этой статье приведены некоторые рекомендации, касающиеся чтения и читательской грамотности, сферы читательской грамотности сегодня, читательской грамотности у учащихся и процесса работы над текстом, стратегий понимания прочитанного и некоторых мнений по поводу них.
Литература
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019-yil 29-apreldagi - “O‘zbekiston Respublikasi xalq ta`limi tizimini 2030-yilgacha
rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash to‘g‘risida”gi PF-5712-sonli Farmoni.
Ismailov A va boshq. Xalqaro tadqiqotlarda o‘quvchilarning o‘qish savodxonligini baholash.-Toshkent: Sharq, 2019.
Qosimova K. Ona tili o‘qitish metodikasi. – Toshkent, 2009.
Safarova R., Musayev U. va boshq. O‘zbekiston Respublikasida umumiy o‘rta ta`lim strategiyasi muammolari va ta`lim
mazmunining yangi modellari, ularni tatbiq etish yo‘llari. – Toshkent: Fan, 2005.
Safarova R. Ona tili ta`limining yangilangan mazmuni va uning didaktik asoslari. – Toshkent: Fan, 1995.
Rosenblatt, L. M. (1994). The Reader, the Text, the Poem: The Transactional Theory of the Literary Work. Southern Illinois
University Press, pp. 105-120.
Shanahan, T. (2006). Reading Research Quarterly. International Literacy Association, 41(2), pp. 202-2.
Copyright (c) 2024 Вестник УзМУ
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial-ShareAlike» («Атрибуция — Некоммерческое использование — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.