РОЛЬ СТРАТЕГИЙ ПОНИМАНИЯ В РАЗВИТИИ ЧИТАТЕЛЬНОЙ ГРАМОТНОСТИ ШКОЛЬНИКОВ

  • Munisa XATAMOVA Abdulla Avloniy nomidagi pedagoglarni kasbiy rivojlantirish va yangi metodlarga o‘rgatish milliy-tadqiqot instituti doktoranti
Ключевые слова: Грамотность чтения, программы международной оценки, pisa, текст, понимание, понимание прочитанного, компетенция, лингвистические знания, анкетирование, подведение итогов

Аннотация

В этой статье приведены некоторые рекомендации, касающиеся чтения и читательской грамотности, сферы читательской грамотности сегодня, читательской грамотности у учащихся и процесса работы над текстом, стратегий понимания прочитанного и некоторых мнений по поводу них.

Литература

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019-yil 29-apreldagi - “O‘zbekiston Respublikasi xalq ta`limi tizimini 2030-yilgacha

rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash to‘g‘risida”gi PF-5712-sonli Farmoni.

Ismailov A va boshq. Xalqaro tadqiqotlarda o‘quvchilarning o‘qish savodxonligini baholash.-Toshkent: Sharq, 2019.

Qosimova K. Ona tili o‘qitish metodikasi. – Toshkent, 2009.

Safarova R., Musayev U. va boshq. O‘zbekiston Respublikasida umumiy o‘rta ta`lim strategiyasi muammolari va ta`lim

mazmunining yangi modellari, ularni tatbiq etish yo‘llari. – Toshkent: Fan, 2005.

Safarova R. Ona tili ta`limining yangilangan mazmuni va uning didaktik asoslari. – Toshkent: Fan, 1995.

Rosenblatt, L. M. (1994). The Reader, the Text, the Poem: The Transactional Theory of the Literary Work. Southern Illinois

University Press, pp. 105-120.

Shanahan, T. (2006). Reading Research Quarterly. International Literacy Association, 41(2), pp. 202-2.

Опубликован
2024-09-08
Как цитировать
XATAMOVA, M. (2024). РОЛЬ СТРАТЕГИЙ ПОНИМАНИЯ В РАЗВИТИИ ЧИТАТЕЛЬНОЙ ГРАМОТНОСТИ ШКОЛЬНИКОВ. Вестник УзМУ, 1(1.8), 198-200. https://doi.org/10.69617/nuuz.v1i1.8.3212
Раздел
Статьи