MAKTAB O‘QUVCHILARINING O‘QISH SAVODXONLIGINI RIVOJLANTIRISHDA TUSHUNISH STRATEGIYALARINING O‘RNI

  • Munisa XATAMOVA Abdulla Avloniy nomidagi pedagoglarni kasbiy rivojlantirish va yangi metodlarga o‘rgatish milliy-tadqiqot instituti doktoranti
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##: https://doi.org/10.69617/nuuz.v1i1.8.3212
"Kalit so‘zlar" : O‘qish savodxonligi, xalqaro baholash dasturlari, PISA, matn, tushunish, o‘qib tushunish, kompetensiya, lingvistik bilim, savol-javob

"Maqola"

Ushbu maqolada o‘qish va o‘qish savodxonligi, o‘qish savodxonligining bugungi kundagi qamrov doirasi, o‘quvchilarda o‘qish savodxonligi va matn ustida ishlash jarayoni bilan bog‘liq bo‘lgan ayrim tavsiyalar, o‘qib tushunish strategiyalari va ularni rivojlantirishga doir ayrim fikr-mulohazalar keltirib o‘tilgan.

References

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019-yil 29-apreldagi - “O‘zbekiston Respublikasi xalq ta`limi tizimini 2030-yilgacha

rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash to‘g‘risida”gi PF-5712-sonli Farmoni.

Ismailov A va boshq. Xalqaro tadqiqotlarda o‘quvchilarning o‘qish savodxonligini baholash.-Toshkent: Sharq, 2019.

Qosimova K. Ona tili o‘qitish metodikasi. – Toshkent, 2009.

Safarova R., Musayev U. va boshq. O‘zbekiston Respublikasida umumiy o‘rta ta`lim strategiyasi muammolari va ta`lim

mazmunining yangi modellari, ularni tatbiq etish yo‘llari. – Toshkent: Fan, 2005.

Safarova R. Ona tili ta`limining yangilangan mazmuni va uning didaktik asoslari. – Toshkent: Fan, 1995.

Rosenblatt, L. M. (1994). The Reader, the Text, the Poem: The Transactional Theory of the Literary Work. Southern Illinois

University Press, pp. 105-120.

Shanahan, T. (2006). Reading Research Quarterly. International Literacy Association, 41(2), pp. 202-2.

Nashr qilingan
2024-09-08