ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ-ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ ПРИМЕНЕНИЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ ТЕХНОЛОГИЙ STEAM В ОБУЧЕНИИ БИОЛОГИИ

  • Nodira MIRZAEVA Chirchiq davlat pedagogika universiteti dotsenti v.b., Guliston davlat universiteti mustaq
Ключевые слова: Процесс преподавания биологии, кластерный подход, инновационный кластер педагогического образования, поколение тихих людей, поколение Бэби-бумеров, Поколение X, поколение Y, поколение Z, поколение Альфа, качественное образование.

Аннотация

В статье анализируются психологические особенности учащихся 21 века при применении образовательных технологий STEAM в процессе преподавания биологии, анализируется их внедрение в организацию качественного образования, основанного на отдельном подходе в соответствии со спецификой каждой отрасли науки и кластерного направления.

Литература

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020 yil 12 avgustdagi kimyo va biologiya yo‘nalishlarida uzluksiz ta'lim sifatini va ilmfan natijadorligini oshirish chora-tadbirlari to‘g'risidagi PQ-4805-sonli qarori.

O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 14.04.2021 yildagi 213-son Toshkent viloyati Chirchiq davlat pedagogika

instituti faoliyatini yanada takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g'risida qarori.

Muhamedov, G'.I, Xodjamqulov.U.N "pedagogik ta'lim innovasion klasteri: ta'rif, tavsif va tasnif. Ilmiy risola."T.:, Universitet

(2019).

Raximov.A.K. Talabalarni ilmiy tadqiqot ishlariga yo‘naltirish zamon talabi // Academic research in educational sciences.

Chirchik state pedagogical institute Tashkent region, Uzbekistan problems and solutions, June 25-26, 2021.Building 2a, istikbol

street, pp. 210-214.

Klaudiya, K., & Mirzaeva. N. A. (2022). O‘zbekistonda tabiiy fanlarni o‘qitishning Steam metodikasiga asoslangan o‘quv

darslarni tashkil etishda "eshitdim-ko‘rdim-bajardim" tamoyili. Innovative Development in Educational Activities, 1(5), 51-69.

Mirzaeva N. A. Tabiiy fanlarni o‘qitishda pedagogik ta'lim innovasion klasteri (Chirchiq modeli) "eshitdim – ko‘rdim bajardim"

tamoyili metodologiyasi // ReFocus. 2022. №1.

ABDULLAYEVA, R. (2024). HAYOT SIFATINI IFODALOVCHI KO ‘RSATKICHLAR VA ULARNING IJTIMOIY-PSIXOLOGIK XUSUSIYATLARI. News of the NUUz, 1(1.8. 1), 44-46.

ABDUMALIKOV, A. (2024). JAMIYATDA UZLIKSIZ TAʼLIM TIZIMINING SHAXS EKOLOGIK MADANIYATI YUKSALISHIDAGI ROLI. News of the NUUz, 1(1.8. 1), 47-49.

ABDURAZAKOVA, S. (2024). NEW COMMUNICATIVE METHODS IN MILITARY ENGLISH TEACHING. News of the NUUz, 1(1.8. 1), 50-52.

Опубликован
2024-10-02
Как цитировать
MIRZAEVA, N. (2024). ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ-ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ ПРИМЕНЕНИЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ ТЕХНОЛОГИЙ STEAM В ОБУЧЕНИИ БИОЛОГИИ. Вестник УзМУ, 1(1.6.1), 156-158. https://doi.org/10.69617/nuuz.v1i1.6.1.3740