ЗНАЧЕНИЕ МЕТОДА ПРОЕКТИРОВАНИЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО ПРОЦЕССА ДОШКОЛЬНИКОВ

  • Sharipboy FAYZULLAYEV O‘zbekiston-Finlandiya pedagogika instituti dotsenti, pedagogika fanlari nomzodi
Ключевые слова: Innovative educational technologies, competence, technology, concept, innovation, sphere, organizers, planning, preschool education, interactive education

Аннотация

В статье представлен проблемный метод обучения в системе образования по направлению «дошкольное образование» обучающимся в совершенствовании компетентности подготовки детей к школьному обучению в дошкольных образовательных организациях (ДТО), рассмотрено создание социально-психологической среды, связанной с достижением проектирования образовательных процессов освоения содержания образования в сочетании с педагогическими технологиями и интерактивными методами обучения.

Литература

O‘zbekiston Respublikasining “Maktabgacha ta’lim va tarbiya to‘risida”gi Qonuni. Toshkent, 2019-yil 26-dekabr.

Ishmuhammedov R. O‘quv jarayonida interfaol usullar va pedagogik texnologiyalarni qo‘llash uslubiyati. T.: RBIMM, 2018.

Fayzullayev Sh. Bolalarni maktabga tayyorlash metodikasi (maktabgacha ta’lim yo‘nalishi talabalari uchun). O‘quv qo‘llanma. Samarqand, SamDU nashri, 2020.

Fayzullayev Sh.N. Islohotlar samarasi: tajriba, malaka, texnologiya // Maktabgacha ta’lim, Toshkent. 2018, 12-son, 2-5 betlar.

Fayzullayev Sh. Maktabgacha ta’lim tashkilotlarida bolalarni maktabga tayyorlash bo‘yicha innovatsion faoliyatga yo‘naltirish (Uslubiy qo‘llanma) Samarqand, Samdu nashri, 2020. -100 bet

Опубликован
2024-10-11
Как цитировать
Sharipboy FAYZULLAYEV. (2024). ЗНАЧЕНИЕ МЕТОДА ПРОЕКТИРОВАНИЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО ПРОЦЕССА ДОШКОЛЬНИКОВ. Вестник УзМУ, 1(1.9), 204-206. https://doi.org/10.69617/nuuz.v1i1.9.4063
Раздел
Статьи