MAKTABGACHA TA’LIM YO‘NALISHI TALABALARINI O‘QITISH JARAYONINI LOYIHALASHTIRISH METODINING AHAMIYATI

  • Sharipboy FAYZULLAYEV O‘zbekiston-Finlandiya pedagogika instituti dotsenti, pedagogika fanlari nomzodi
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##: https://doi.org/10.69617/nuuz.v1i1.9.4063
"Kalit so‘zlar" : Innovatsion ta’lim texnologiyalari, kompetensiya, texnologiya, konsepsiya, innovatsiya, soha, organayzerlar, loyihalashtirish, maktabgacha ta’lim, interfaol ta’lim

"Maqola"

Maqolada bo‘lajak mutaxassislarni maktabgacha ta’lim tashkilot(MTT)larida, bolalarni maktab ta’limiga tayyorlash kompetensiyasini takomillashtirishda talabalarga “maktabgacha ta’lim yo‘nalishi” sohasining ta’lim tizimidagi muammoli o‘qitish metodini, axborot va pedagogik texnologiyalar, interfaol ta’lim metodlari bilan bog‘lab ta’lim mazmunini o‘zlashtirishlari uchun ta’lim jarayonlarini loyihalashga erishish bilan bog‘liq bo‘lgan ijtimoiy-psixologik muhit yaratish haqida fikr yuritiladi

References

O‘zbekiston Respublikasining “Maktabgacha ta’lim va tarbiya to‘risida”gi Qonuni. Toshkent, 2019-yil 26-dekabr.

Ishmuhammedov R. O‘quv jarayonida interfaol usullar va pedagogik texnologiyalarni qo‘llash uslubiyati. T.: RBIMM, 2018.

Fayzullayev Sh. Bolalarni maktabga tayyorlash metodikasi (maktabgacha ta’lim yo‘nalishi talabalari uchun). O‘quv qo‘llanma. Samarqand, SamDU nashri, 2020.

Fayzullayev Sh.N. Islohotlar samarasi: tajriba, malaka, texnologiya // Maktabgacha ta’lim, Toshkent. 2018, 12-son, 2-5 betlar.

Fayzullayev Sh. Maktabgacha ta’lim tashkilotlarida bolalarni maktabga tayyorlash bo‘yicha innovatsion faoliyatga yo‘naltirish (Uslubiy qo‘llanma) Samarqand, Samdu nashri, 2020. -100 bet

Nashr qilingan
2024-10-11