ПРОБЛЕМЫ НА УРОКАХ РОДНОГО ЯЗЫКА В НАЧАЛЬНОМ КЛАССЕ

  • Nazar YO‘LDOSHEV Qarshi innоvatsion ta'lim universiteti Pedagogika va xorijiy tillar kafedrasi katta o‘qituvchisi
Ключевые слова: Питание, обучение, методика, грамотность, развитие, речевое развитие, фонетика, грамматика, содержание, сущность, задача, знания, память, интеллект, восприятие, речевое развитие.

Аннотация

В данной статье размышляют актуальные проблемы кабинетов родного языка в начальной школе на сегодняшний день. Каждый день наш президент и Министерство образования вносят новые решения и указы для улучшения качества образования. В этой статье мы хотели бы осветить некоторые проблемы преподавания родного языка в начальной школе и объяснить меры по их устранению. Потому что через эту науку молодое поколение осознает свою самобытность и национальную гордость, а наука о родном языке чрезвычайно важна для того, чтобы они стали грамотными. Поэтому в этой статье мы изучили проблемы изучения родного языка, а также научились преодолевать эти проблемы с помощью методов. Кроме того, если мы воспользуемся методами решения этих задач, мы также узнаем, как изменится обучение учащихся. Учителя начальных классов и учителя родного языка должны обратить особое внимание на проблемы родного языка, которые мы показали ниже.

Литература

1. O‘zbekiston respublikasi “Ta’lim to‘g’risida”gi Qonuni // https://lex.uz/docs/- 23.09.2020 yildagi O‘RQ-637-son
2. Ўзбекистон Республикаси Президентининг “Ўзбекистон Республикасини янада ривожлантириш бўйича Ҳаракатлар стратегияси тўғрисида”ги Фармони. // Ўзбекистон Республикаси Қонун ҳужжатлари тўплами.–Т., 2017. Б.38.
3. Mirziyoyev Sh.M. Tanqidiy tahlil, qat’iy tartib-intizom va shaxsiy javobgarlik-har bir rahbar faoliyatining kundalik qoidasi bo‘lishi erak. O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2016 yil yakunlari va 2017 yil istiqbollariiga bag‘ishlangan majlisdagi O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining nutqi // Xalq so‘zi gazetasi. 2017 yil 16 yanvar, №11.
4. Abdullayeva B.S.Fanlararo aloqadorlik turlari hakida // Uzluksiz ta’lim. -2005.
5. Avesto. Tarixiy-adabiy yodgorlik. Asqar Mahkam tarjimasi.-T.: Sharq NMAK, 2001. – 400 b.
6. Avloniy Abdulla. Turkiy guliston yoxud axloq. – T.: O‘qituvchi, 1992.–160 b.
7. Al-Buxoriy, Abu Abdulloh Muhammad ibn Ismoil. Al-adab al-mufrad (Adab durdonalari). – T.: O‘zbekiston, 1990. – 199 b.
8. Al-Buxoriy, Abu Abdulloh Muhammad ibn Ismoil. Hadis. Al-Jome’ as-sahih.
4 kitob. 1-kitob. – T.: Qomuslar Bosh tahririyati, 1991. – 550 b.
9. Aliyev A. Ma’naviyat, qadriyat va badiyat (Vatan fidoiylari). – T.: Akademiya, 2000. – 630 b.
10. Almetov N. Pedagogika. Savollar va javoblar. O‘quv qo‘llanma.-Almati: Nurli beyne, 2004.-201 b.
11. Amir Temur o‘gitlari (to‘plam)Tuzuvchilar:B.Ahmedov, A.Aminov.-T.: Navro‘z, 1992. – 64 b.
12. Baxramov A., Sharipov Sh., Nabiyev M. Tabiatshunoslik. Umumiy o‘rta ta’lim maktblarining 3-sinf uchun darslik. –T.:Cho‘lpon nomidagi NMIU, 2019-yil. –28 b.
13. Beruniy, Abu Rayhon. Qadimgi xalqlardan qolgan yodgorliklar. Tanl.asarlar.– T.: Fan, 1 t. 1968. – 488 b.
14. Ergashev Q. Yoshlarning ma’naviy tarbiyasi. Toshkent: Ma’naviyat. – 1999, 38 b.
Опубликован
2024-02-01
Как цитировать
Nazar YO‘LDOSHEV. (2024). ПРОБЛЕМЫ НА УРОКАХ РОДНОГО ЯЗЫКА В НАЧАЛЬНОМ КЛАССЕ. Вестник УзМУ, 1(1.1.1), 103-106. https://doi.org/10.69617/uzmu.v1i1.1.1.591