KOʻZI OJIZ BOLALAR MAXSUS MAKTAB INTERNATLARINING BOSHLANGʻICH SINF OʻQUVCHILARIGA MUSIQA DARSLARINI TOʻGʻRI TASHKIL ETISH
"Maqola"
Ushbu maqolada, ko'zi ojiz bolalar uchun maxsus maktab internatlarida boshlang'ich sinf o'quvchilariga musiqa darslarini samarali va to'g'ri tashkil etish bo'yicha qisqacha qarorlar va tavsiyalar taklif etiladi. O'quvchilar musiqa darslarida uning asosiy omillarini tushunish, musiqa qo'llashni o'rganish, mazkur sohada rivojlanish uchun zarur bo'lgan asosiy ko'nikmalar va malakalarni o'rganishadi. Bu darslar yosh o'quvchilarga musiqa san'atini tushunish, ijodiy fikrlarni rivojlantirish, ijodiy faoliyatlarini olib borish va o'zining shaxsiy musiqa g'oyalarini ifodalashadi.
References
2. O‘zbekiston Respublikasi Qonunchilik palatasi tomonidan 2020-yil 22-iyulda qabul qilingan, Senat tomonidan 2020-yil 11-sentabrda ma’qullangan O’RQ-641. 8, 38, 40-moddalari
3. ORQ-641 “Nogironligi bolgan shaxslaening huquqlari togrisi”. www.lex.uz
4. Loyixa muallifi. “Ko‘ngil ko‘zi” loyihasi muallifi, Nass-media fondi raisi o‘rinbosari Saida Mirziyoyeva. 14:49/ 23.12.2019. www.xabar,uz
5. Madina Nasretdinova, Dilshod Toshaliyev, & Durdona Raimjon Qizi Murodova (2022). An’anaviy ijrochilik san’atining hozirgi davr muammolari. Scientific progress, 3 (2), 846-850.
6. Madina Nasretdinova, Ismoil Rustamov, & Oybek Karimov (2022). Musiqa san'atining hozirgi kundagi o’rni. Scientific progress, 3 (2), 841-845.