TARG‘IBOTNING TADRIJIY RIVOJI: IBTIDOIY DAVRDAN IJTIMOIY TARMOQLARGACHA
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.69617/uzmu.v1i1.3.1335
"Kalit so‘zlar"
:
Targ‘ibot, totemizm, animizm, fetishizm, propaganda, ibtidoiy davr, qadimgi dabr, o‘rta asrlar, yangi davr, jatis, din, ijtimoiy tarmoq.
"Maqola"
Targ‘ibot ishlari azaldan insoniyat bilan hamohang tarzda kelgan va kelmoqda. Uning ahamiyati shundaki, u jamiyatni birlashtirish, ma’lum maqsad va g‘oya ortidan ergashirish funksiyasini bajargan. Shu jihatdan uning tarixini bilish va undan kerakli xulosalar chiqarish dolzarb vazifa sanaladi. Mazkur maqolada ushbu jihatlarga alohida e’tibor qaratilgan.
References
1. Мирзиёев Ш. Янги Ўзбекистон тараққиёт стратегияси. Учинчи нашр. – Тошкент: Ўзбекистон, 2022. – 440 б.
2. Патрихина Т.Н., Шламова Д.А. Пропаганда: сущност научной дефинитсии, подходы к класси-фикатсии.// Молодоюченый, 2015, №4. – С. 305-308.
3. Bell D. The End of Ideology. – N.Y.,1967. – P. 396-397.
4. Расулов Ҳ. “СИЁСАТ–МАДАНИЯТ, ҲОДИСА ВА ФАН СИФАТИДА”. Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences 2.7 (2022): – Б.691-702.
5. Назаров Қ. ва бошқалар. “Маънавият асосий тушунчалар луғати”. – Тошкент: Ўзбекистон файласуфлари миллий жамияти, 2021. – 816 b.
6. Narbekov A.V. Dinshunoslik asoslari: O‘quv qo‘llanmasi. – Toshkent: O‘zbekiston Respublikasi IIV Akademiyasi, 2007. – 211 b.
7. Брагинский И. Идеи гуманизма в литературах Востока. // Сборник статей. – М.: 1967.
8. Daftary Farhad. Short history of the ismailis:Traadition of a muslim community. Edinburg; Edinburg University Press. 2020. – P.104.
9. Choriev A., Choriev S. Renessans davri Yevropa falsafasi. – Toshkent: Tafakkur qanoti, 2015.
10. Что такое клиповое мышление и как извлечь из него пользу. https://trends.rbc.ru/trends/innovation/60dad2ce9a794760a59e66f5?from=copy
11. Клиповое мышление: чем отличаются «люди экрана» от «людей книги»? // Портал «моноклер». https://monocler.ru/klipovoemyishlenie/
2. Патрихина Т.Н., Шламова Д.А. Пропаганда: сущност научной дефинитсии, подходы к класси-фикатсии.// Молодоюченый, 2015, №4. – С. 305-308.
3. Bell D. The End of Ideology. – N.Y.,1967. – P. 396-397.
4. Расулов Ҳ. “СИЁСАТ–МАДАНИЯТ, ҲОДИСА ВА ФАН СИФАТИДА”. Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences 2.7 (2022): – Б.691-702.
5. Назаров Қ. ва бошқалар. “Маънавият асосий тушунчалар луғати”. – Тошкент: Ўзбекистон файласуфлари миллий жамияти, 2021. – 816 b.
6. Narbekov A.V. Dinshunoslik asoslari: O‘quv qo‘llanmasi. – Toshkent: O‘zbekiston Respublikasi IIV Akademiyasi, 2007. – 211 b.
7. Брагинский И. Идеи гуманизма в литературах Востока. // Сборник статей. – М.: 1967.
8. Daftary Farhad. Short history of the ismailis:Traadition of a muslim community. Edinburg; Edinburg University Press. 2020. – P.104.
9. Choriev A., Choriev S. Renessans davri Yevropa falsafasi. – Toshkent: Tafakkur qanoti, 2015.
10. Что такое клиповое мышление и как извлечь из него пользу. https://trends.rbc.ru/trends/innovation/60dad2ce9a794760a59e66f5?from=copy
11. Клиповое мышление: чем отличаются «люди экрана» от «людей книги»? // Портал «моноклер». https://monocler.ru/klipovoemyishlenie/
Nashr qilingan
2024-03-06
How to Cite
Alisher MADRAXIMOV,. (2024). TARG‘IBOTNING TADRIJIY RIVOJI: IBTIDOIY DAVRDAN IJTIMOIY TARMOQLARGACHA. O‘zMU Xabarlari, 1(1.3), 134-138. https://doi.org/10.69617/uzmu.v1i1.3.1335
"Bo'lim"
Maqolalar