KELAJAK MUTAXSISLARINING KASBIY MAKORATLARINI SHAKLLANTIRISHNING PSIXOLOGIK JONLARI.
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.69617/uzmu.v1i1.3.1364
"Kalit so‘zlar"
:
Ta'lim jarayoni psixologiyasi, shaxs, innovatsion shaxs, modernizatsiya, ta'lim texnologiyalari, o'quv jarayoni, muloqot, ko'nikmalar, o'qitish, ta'lim.
"Maqola"
Ushbu maqola kasbiy mahorat va ko'nikmalarni shakllantirish jarayonining psixologik jihatlariga bag'ishlangan. Unda bo‘lajak pedagog psixologlarni tayyorlashga alohida e’tibor qaratilgan. Maqolada psixologik trening va interfaol darslardan samarali foydalanish bo'yicha materiallar keltirilgan.
References
v1. Давидова, В. А. Слушать, говорить и договариваться: что такое soft skills и как их развивать [Электрон. ресурс] / В. А. Давидова // Theory&Practice: сайт. -URL: http://theoryandpractice.ru/posts/11719-soft-skills
2. Туйчиева, С. М. (2021). Модернизация современного образовательного процесса. Экономика и социум, (5-2 (84)), 1081-1087.
3. Туйчиева, С. М. (2017). Проблемы качества образования и совершенствования компетентности педагога. Современные социально-экономические процессы: проблемы, закономерности, перспективы (pp. 141-144).
4. Melikuzievna, T. S. Use of Professional Terminology in the Educational Process. International Journal on Integrated Education, 3(12), 311-315.
5. Melikuzievna, T. S., & Alidzhanovna, N. A. Innovative Methods of Interaction of Participants of the Educational Process. JournalNX, 546-551.
6. Маленова А. Ю., Потапова Ю. В. Зрелость личности и ее критерии как предикторы изучения
ситуации сепарации // Вестник Омского университета. Серия «Психология». - 2014. - № 2. – С.21–29.
7. Нерадовская О.Р. Развитие профессионализма педагогов системы общего образования через использование образовательного потенциала неформального профессионального сообщества. Современные проблемы науки и образования журнал. 2018 №3
8. https://yuz.uz/ru/news/kreditno-modulnaya-sistema
9. https://inside-pr.ru/archives/5334
2. Туйчиева, С. М. (2021). Модернизация современного образовательного процесса. Экономика и социум, (5-2 (84)), 1081-1087.
3. Туйчиева, С. М. (2017). Проблемы качества образования и совершенствования компетентности педагога. Современные социально-экономические процессы: проблемы, закономерности, перспективы (pp. 141-144).
4. Melikuzievna, T. S. Use of Professional Terminology in the Educational Process. International Journal on Integrated Education, 3(12), 311-315.
5. Melikuzievna, T. S., & Alidzhanovna, N. A. Innovative Methods of Interaction of Participants of the Educational Process. JournalNX, 546-551.
6. Маленова А. Ю., Потапова Ю. В. Зрелость личности и ее критерии как предикторы изучения
ситуации сепарации // Вестник Омского университета. Серия «Психология». - 2014. - № 2. – С.21–29.
7. Нерадовская О.Р. Развитие профессионализма педагогов системы общего образования через использование образовательного потенциала неформального профессионального сообщества. Современные проблемы науки и образования журнал. 2018 №3
8. https://yuz.uz/ru/news/kreditno-modulnaya-sistema
9. https://inside-pr.ru/archives/5334
Nashr qilingan
2024-03-07
How to Cite
Саодат ТУЙЧИЕВА. (2024). KELAJAK MUTAXSISLARINING KASBIY MAKORATLARINI SHAKLLANTIRISHNING PSIXOLOGIK JONLARI. O‘zMU Xabarlari, 1(1.3), 210-213. https://doi.org/10.69617/uzmu.v1i1.3.1364
"Bo'lim"
Maqolalar