ATAMALAR MAZMUNINI TUSHUNISHNING PEDAGOGIK SHART - SHAROITLARI

  • Nurtoy ISLAMOV Xalqaro innovatsion universiteti o‘qituvchisi
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##: https://doi.org/10.69617/nuuz.v1i1.8.3175
"Kalit so‘zlar" : Didaktika, atama, didaktik atama, terminologik kompetensiya, axborot funksiyasi, refleksiv funksiya, kommunikativ funksiya, xotira, idrok, tushunish

"Maqola"

Maqolada talabalarning o‘quv faoliyati jarayonida atamalar mazmunini tushunishning pedagogik shart-sharoitlari, ilmiy-kasbiy terminologiyani o‘zlashtirish jarayonida har bir komponentning o‘rnini ochib berish orqali uning axborot, refleksiv va kommunikativ funksiyalari tahlil qilingan. Shuningdek, talabalarning mutaxassislikka oid atamalarni bilish darajasi “Didaktik atamalarni farqlash” metodi orqali tekshirib ko‘rilgan.

References

Бордовская, Н.В. Терминологическая компетентность специалиста: проявление и уровни развития / Н.В. Бордовская,

Е.А. Кошкина // Человек и образование. - 2016. - №3 (48). - С. 4 - 11.

Гнедых, Д.С. Эффективность усвоения учебной информации студентами в условиях электронного обучения: дис.

.канд. психол. наук: 19.00.07 / Д.С. Гнедых; С-Петерб. гос. ун-т. - СПб, 2015. - 237 с.

Ительсон, Л.Б. Учебная деятельность. Ее источники, структура и условия / Л.Б. Ительсон // Лекции по современным

проблемам психологии обучения. - Владимир, 1972. - С. 79-84.

Soatov A.J. Bо‘lajak pedagog-psixologlarda psixologik maslahat berish kо‘nikmalarini shakllantirish texnologiyasi. O‘quv

qo‘llanma. - Qarshi: Fan va ta’lim. 2022. - 128-137 b.

Хрестоматия по возрастной и педагогической психологии. / Под ред. И.И. Ильясова, В.Я. Ляудис. - М.: Изд-во Моск.

ун-та., 1980 - 292 с.

Nashr qilingan
2024-09-07