BIOLOGIYA TA’LIMINI NOBEL MUKOFOTI SOVRINDORLARI TADQIQOTLARIDAN FOYDALANISH MUAMMOLARI
"Maqola"
Ushbu maqola biologiya fanini o‘qitishni takomillashtirishda Nobel mukofoti sovrindorlarining tadqiqotlaridan foydalanish borasidagi muammolar va imkoniyatlarni yoritadi. Biologiya fani rivojlanishida Nobel mukofoti sovrindorlarining o‘rni katta. Ularning turli biologiya sohalaridagi kashfiyotlari nazariy va amaliy ahamiyatga ega. O‘qitish jarayonida ushbu ilmiy yutuqlardan foydalanish biologiya ta’limini zamonaviy bilimlar bilan qurollantiradi, tushunishni chuqurlashtiradi, ilmiy izlanish ruhini rag’batlantiradi,
motivatsiyani kuchaytiradi hamda amaliy ko‘nikmalarni rivojlantiradi. Biroq ushbu yondashuvning cheklovlari ham mavjud: mavzularning cheklanganligi, ilmiy yutuqlarning doimiy yangilanishi, umumlashtirilgan ma’lumotlarning yetishmasligi, mavzularning qiyinligi, muqobil manbalarning cheklanganligi aniqlandi.
References
https://news.cornell.edu/stories/2023/09/nobel-prize-winner-talk-about-science-education-research
https://www.nobelprize.org/carl-wieman-education-is-about-learning-to-make-better-decisions
Sayidaxmedov N. Yangi pedagogik texnologiyalar. - Toshkent: Moliya, 2003.
Tolipova J.O., G'ofurov A.T. Biologiya o‘qitish metodikasi. Pedagogika oliy o'quv yurtlari talabalari uchun darslik. - T.:, Moliyaiqtisod, 2007.
Tolipova J.O., G'ofurov A.T. Biologiya o'qitish metodikasi. O'quv-metodik qo'llanma. - T.: «Bilim» 2004.
Copyright (c) 2024 O‘zMU xabarlari
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.