OLIY TA’LIM MUASSASALARIDA “KIMYO TARIXI” KURSINI FANLARARO INTEGRATIV TAKOMILLASHTIRISH ASOSIDA O‘QITISHNING PEDAGOGIK-PSIXOLOGIK JIHATLARI

  • Zoxidaxon XOLMIRZAYEVA Namangan viloyati pedagoglarni yangi metodikalarga o‘rgatish milliy markazi, aniq va tabiiy fanlar metodikasi kafedrasi katta o‘qituvchisi
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##: https://doi.org/10.69617/nuuz.v1i1.8.3214
"Kalit so‘zlar" : Kimyo tarixi, Oliy ta’lim, Fanlararo integratsiya, Pedagogika, Psixologiya, O‘qitish strategiyalari

"Maqola"

Oliy o‘quv yurtlarida “Kimyo tarixi” fanining o‘qitilishi pedagogik va psixologik vazifalarning o‘ziga xos uyg‘unligini keltirib chiqaradi. Ushbu maqolada biz ushbu kursning samaradorligini oshirishda fanlararo integrativ yondashuvlarning ahamiyatini ko‘rib chiqamiz. Tarixiy rivoyatlarni zamonaviy ilmiy tushunchalar bilan birlashtirib, o‘qituvchilar kimyoviy fikrning evolyutsiyasini chuqurroq tushunishga yordam berishlari va bir vaqtning o‘zida samarali o‘rganish uchun muhim bo‘lgan kognitiv va motivatsion omillarga murojaat qilishlari mumkin. Pedagogik strategiyalar, psixologik tamoyillar va fanlararo asoslarni o‘rganish orqali ushbu
maqolada ta’lim va psixologiya kesishmasida “Kimyo tarixi” kursini o‘qitishni optimallashtirish haqida tushunchalar berilgan.

References

G. A. Nuraliyeva Kimyo Inrixi/ Sh.A.Kadirova, Y.E. Ibraginiova/o‘qu v qo‘Hanma/. - Toshkent: «lnnovatsiya-Ziyo”, 2020, 176 bet.

Toshpo‘latov Yu.T., Primqulov M.T., Maxmatkulova Z.X. Kimyo tarixi (mеtodik qo‘llanma). Toshkеnt. -2006.

UmarovB.B., NiyazxonovT.N. Kimyotarixi.-Toshkent, Navro‘z, 2015.-576 b

Kimyo fanini o‘qitishda zamonaviy yondashuvlar va innovatsiyalar moduli

bo‘yicha o‘quv-uslubiy majmua. Toshkent 2018

www.tdpu.uz

Nashr qilingan
2024-09-08