BOSHLANG'ICH MAKTABDA RAQAMLI TEXNOLOGIYALARNI QO'LLASH ORQALI INGLIZ TILINI O'RGANISH VA RAQAMLI VOSITALARNING ROLI BO'YICHA TADQIQOT

  • Durdona GAFFOROVA University of Business and Science o‘qituvchisi
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##: https://doi.org/10.69617/nuuz.v1i1.7.1.3310
"Kalit so‘zlar" : Boshlang'ich maktab, ingliz tilini o'rganish, raqamli texnologiyalar, motivatsiya, raqamli vositalar, samaradorlik

"Maqola"

Bu maqola boshlang'ich maktabda ingliz tilini o'rganish jarayonida raqamli texnologiyalardan foydalanishning samaradorligi va raqamli vositalarning roli bo'yicha tadqiqotni taqdim etadi. Tadqiqot natijalari o'quvchilarning motivatsiyalarini oshirishda va o'rganish jarayonini qiziqarli va dinamik qilishda raqamli vositalarning o'rnini ko'rsatdi. Ushbu tadqiqot o'quvchilar o'rtasidagi hamkorlikni rag'batlantirish, tilni amaliyotda ishlatish va o'quvchilarning o'sishlarini oshirish imkoniyatlarini oshirishga yordam beradi. Maqola raqamli texnologiyalar bilan ta'minlangan o'rganishning boshlang'ich bosqichida ingliz tilini o'rganishning muhimligini va o'quvchilar uchun samaradorligini ko'rsatadi.

References

Richards, J. C., & Rodgers, T. S. (2014). Approaches and methods in language teaching. Cambridge University Press.

Schmitt, N., & Schmitt, D. (2014). Focus on vocabulary: Mastering the academic word list. Pearson Education.

Жураева М. «Обзор методичек и пособий по преподаванию языкознания и литературы до 2000» //Boshlang ‘ich sinf o ‘quvchilarida universal ta’lim faoliyatini shakllantirish, rivojlantirish va takomillashtirish nazariyasi va amaliyoti Xalqaro onlayn ilmiy-amaliy konferensiya. – 2023. – С. 331-333.

Журазода М.И «Методологические основы универсальных учебных действий.» (2024). Retrieved 2 April 2024, from https://research-edu.com/index.php/conf1/article/view/62

Godwin-Jones, R. (2018). Mobile apps for language learning. Language Learning & Technology, 22(3), 3-17.

Atkins, B. T., & Varantola, K. (1997). Monitoring and assessing dictionary use: A study of dictionary use by university language students during reading. The Modern Language Journal, 81(2), 192-204.

Jurazoda M.I. UNIVERSAL EDUCATIONAL ACTIONS: A MODERN APPROACH TO THE DEVELOPMENT OF STUDENTS’ COGNITIVE ABILITIES. CRJP 2024, 5, 41-45. https://doi.org/10.37547/pedagogics-crjp-05-05-08

Laufer, B., & Hulstijn, J. (2001). Incidental vocabulary acquisition in a second language: The construct of task-induced involvement. Applied Linguistics, 22(1), 1-26.

Nashr qilingan
2024-09-16