“MEHNAT HUQUQI” FANINI O‘QITISHDA INNOVATSOIN TEXNOLOGIYALARNI QO’LLASH VA TAKOMILLASHTIRISH

  • Sharofjon MAMATMURODOV Tashkent Institute of Textile and Light Industry, independent researche
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##: https://doi.org/10.69617/nuuz.v1i1.7.1.3355
"Kalit so‘zlar" : Mehnat huquqi, innovatsion faoliyat, innovatsion texnologiyalar, globallashuv, iqtisodiy-ijtimoiy, siyosiy va madaniy sohalar, rivojlanish, takomillashtirish.

"Maqola"

Мақолада “mehnat huquqi” fanini o‘qitishda foydalaniladigan инновацион фаолият илмий жиҳатдан асослаб берилди. Tadqiqotga doir ishlar va adabiyotlar tahlili mehnat huquqi fanini innovatsion ta’lim texnologiyalari asosida o‘qitish metodikasini takomillashtirishga oid zamonaviy texnologiyalar va talaba-yoshlarni o‘z mehnat faoliyatida huquqiy munosabatlarni mukammal bilish, kasbiy-huquqiy kreativlikni rivojlantirishning ijtimoiy-pedagogik va metodologik holda to‘liq tadbiq etilmaganligidan dalolat beradi.
Shu maqsadda ushbu mavzuni ilmiy jihatdan asoslash va tadqiq etolmagan mehnat huquqi yo‘nalishida ilmiy izlanishlar zarurligini belgilab beradi

References

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2017 yil 8 sentyabrdagi PF-5185-son «O‘zbekiston Respublikasida Ma’muriy islohotlar

konsepsiyasini tasdiqlash to‘g‘risida»gi Farmoni https://lex.uz/docs/3331174.

Mirziyoyev Sh.M. Milliy taraqqiyot yo‘limizni qat’iyat bilan davom ettirib, yangi bosqichga ko‘taramiz. 1 tom. - Toshkent:

O‘zbekiston NMIU, 2017, 85-b.

Ангеловски К. Учителя и инновации. Книга длм учителя / К.Ангеловски. – Москва: Просвещение, 1991. – 159 с.

Лямина Г.В. Инновационная деятельность преподавателя ак фактор повышения познавательной активности студентов:

На примере преподавания математики в среднем специальном учебном заведении. Авторефер.дис… канд.пед.наук. –

Москва, 2003. – 31 с.

Лаздина Т.И. Технология мотивационного управления инновационной деятельностью учителей // Начальная школа плюс

До и После. – 2006. - № 2 – С. 1-5.

Развитие профессионализма инженерно-педагогических работников в системе дополнительного профессиональнопедагогического образования. Коллективная монографи/ Научн.руководитель И.П.Кузьмин, научн.ред. И.П.Смирнов. –

Москва: ИРПО, 2001. – 232 с.

Сабинина Н.Н. Научно-методическое сопровождение педагогов в условиях инновационной деятельности // Проблемы

взаимодействия хозяйствующих субъектов реального сектора экономики России.: финансово-экономический соыиальнополитический, правовой и гуманитарный аспект. СПб. 2011. – С. 289-292.

Masharipova G.K. “Dinshunoslik” fanini o`qitishning dolzarb muammolari. // Academic Research in Educational sciences. 2022.

NUU. Conference 2. - 812-816-pp.

Степанов В.М. Инновационная школа: опыт организации единого образовательного пространства. – Иркутск, 2000. – 152

с.

O‘zbekiston Milliy ensiklopediyasi. 4-tom. O‘zbekiston milliy ensiklopeiyasi. Zebuniso-Konigil / 4-tom. Bosh tahrir hay’ati

a’zolari: M.Aminov va b. – Toshkent: “O‘zbekistan milliy ensiklopediyasi” Davlat ilmiy nashriyoti, 2002. – 169-bet.

Тарита Л.Г. Методическое споровожение инновационных процессов в управлении районной образовательной системой.

Автореф. дис… канд.пед.наук. – СПб., 2000. – 21 с.

Шумпетер Ж. Теория экономического развития. – Москва : Экономика, 1982.- с. 180-182.

Давыдов В.В. Проблемы развивающего обучения / В.В.Давыдов. – Москва: Педагогика, 1986. – 240 с.

Тихомиров O.K. Стратегия и тактика компьютеризации. Вестник высшей школы, 1988, №3, С.28-34.

Mamatmuradov Sh.X., Ergashev M. Mehnat huquqi fanini o‘qitishni innovatsion ta’lim texnologiyalari asosida rivojlantirish

imkoniyatlari // Respublika miqyosidagi ilmiy – amaliy anjuman to’plami, Toshkent to‘qimachilik va yengil sanoat instituti, 2023-

yil 17-may. - B.291-293.

Nashr qilingan
2024-09-18