BIOLOGIYA TA’LIMIDA O‘QUVCHILAR MUSTAQIL TA’LIM OLISH FAOLIYATINI MAZMUNI
"Maqola"
Maqolada biolologiya ta’limida o‘quvchilar mustaqil ishlarini tashkil etishning o‘ziga xos pedagogik xususiyatlari imkoniyatlari, o‘qitishing didaktik maqsad va vazifalari asosida mustaqil va ijodiy ishlarini tashkil etish asosida mantiqan, tahliliy fikrlash va o‘z-o‘zini nazorat qilishga o‘rgatish asosida o‘quv bilish faoliyatini tarkib toptirish yo‘llari yoritib berilgan.
References
Esipov B.P. Darslarda talabalarning mustaqil ishi. // RSFSR Shshpros nashriyoti. - M., 1991. - 239 b. Arxangelskiy S.I. Oliy ta’limning ayrim yangi vazifalari va pedagogik mahoratga qo‘yiladigan talablar. M.: 3 bilim. 1986. -30 b.
Toshpo‘latov U.D. Talabalarning mustaqil ishlarida o‘qitish vositalari. // Xalq ta’limi.2000.№3.-34-38 b.
Derazhne Yu. Mustaqil talim olish tizimi. // Kasb-hunar talimi . 2001. № 6. - 10 -12. Isabayeva M., Karimova D. Bo‘lajak biologiya o‘qituvchilarini kasbiypedagogik faoliyatga tayyorlashning didaktik mazmuni./ O‘ zMU XABARLARI
VESTNIK NUUz 2022 1/4, 2022, 85-89 betlar
Ibodova M. Biologiyadan o‘quvchilarning muctaqil ishlarini axborot resurslari vositasida takomillashtirish metodikasi (akademik l itseylar misolida)...p.f.f.d ( PhD), - 2019y, 160b
ZIYOEV, I. (2024). DAVLAT ORGANLARI VA BIZNES TUZILMALARINING MUNOSABATLARI SIYOSIY TADQIQOT OBYEKTI SIFATIDA. News of the NUUz, 1(1.8), 87-89.
ZOKHIDOV, S. (2024). THE IMPACT OF TECHNOLOGY ON INFORMATION PROCESSING AND COGNITIVE LOAD IN DISTANCE EDUCATION. News of the NUUz, 1(1.8), 90-92.
Copyright (c) 2024 O‘zMU xabarlari
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.