INKLYUZIV TA’LIMDA BAHOLASHNING O‘RNI
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.69617/uzmu.v1i1.1.348
"Kalit so‘zlar"
:
Inklyuziv ta'lim, test, baholash, baholash, o'quvchi, o'qituvchilar, kontekst, nutq, vositalar
"Maqola"
Inklyuziv ta’lim – bu asosiy ta’lim sharoitlarida turli xil ta'lim ehtiyojlarini qondirishga intiladigan paradigma. Ushbu maqola inklyuziv ta’lim maqsadlarini qo'llab-quvvatlashda baholashning asosiy rolini o‘rganadi. Baholashning turli usullari va materiallarini o‘rganib, ushbu maqola talabalarning turli ehtiyojlarini qondiradigan inklyuziv baholash amaliyotlarini yaratish muhimligini yoritishga qaratilgan.
Nashr qilingan
2024-01-20
How to Cite
Sayyora DAVIDOVA. (2024). INKLYUZIV TA’LIMDA BAHOLASHNING O‘RNI. O‘zMU Xabarlari, 1(1.1), 68-71. https://doi.org/10.69617/uzmu.v1i1.1.348
"Bo'lim"
Maqolalar