BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARIDA BADIIY ADABIYOT NAMUNALARIGA QIZIQISHNI SHAKLLANTIRISH
"Maqola"
O‘quvchi badiiy asarni o‘qishi, insoniyat erishgan yutuqlar bilan tanishishi natijasidagina, o‘zi o‘rganayotgan hodisalar, jarayonlar, narsalarning mohiyatini anglab yetadi. Natijada o‘quvchi tarixiy-madaniy boyliklar bilan munosabat o‘rnatadi, ularni o‘zlashtiradi. Atrofdagilar va asar qahramonlari bilan aloqaga kirishish jarayoni amalga oshadi. Shaxsga yo‘naltirilgan kitobxonlik natijasida o‘quvchida madaniy boyliklarga egalik, tolerantlik, pozitiv xulq-atvor ko‘rinishlari shakllanadi.
References
Ganieva B.I. Kutubxonalarda bolalar o‘qish madaniyatini tarbiyalashning pedagogik imkoniyatlari. Pedagogika fanlari
nomz. ...Dis - Toshkent, 2008. - 160 b.
Yo‘ldoshev E. Kutubxonada bolalar o‘qishiga rahbarlik qilish. O‘quv qo‘llanma. – Toshkent: O‘zbekiston, 2002. – 128 b.
Ro‘ziqulova N.Sh. Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining axborot bilan ishlash kompetensiyasini rivojlantirish metodikasini
takomillashtirish (PhD) … Dis. avtoref. – T.: 2020. - 141 b.
Xamrakulova X., Tojiboyeva R 3-sinf O‘qish kitobi: – Toshkent. 2019. – 216 bet.
KARIMOV, F. (2024). G ‘ARBGA XOS TANQIDIY FIKRLASH TUSHUNCHASINI O ‘ZBEKISTONDAGI CHET TIL SIFATIDA INGLIZ TILI (EFL) DARSLARIGA INTEGRATSIYA QILISH: MADANIY YONDASHUV. News of the NUUz, 1(1.7. 1), 114-116.
KARIMOVA, M., & NURALIYEVA, F. (2024). KOMPYUTERNING DASTURIY TA’MINOTI. DASTURIY TA’MINOTNING TURKUMLANISHI. News of the NUUz, 1(1.7. 1), 117-119.
KAYUMOV, K. (2024). KICHIK SHAHARLARNI RIVOJLANTIRISHDA INNOVATSION TEXNOLOGIYALARNING AHAMIYATI. News of the NUUz, 1(1.7. 1), 120-122.
Copyright (c) 2024 O‘zMU xabarlari
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.