M-LEARNING TEXNOLOGIYALARI VOSITASIDA TA’LIM JARAYONINI RIVOJLANTIRISH USULLARI
"Maqola"
Mobil texnologiyalar o‘quv jarayonini tashkil etish imkoniyatlariga ta'sir ko‘rsatganligi sababli, ushbu ish o‘quvchilar faoliyatining turli shakllarini taqsimlash va ularning didaktik vazifalar bilan bog'liqligi asosida o‘qitish usullarini tasniflashni taklif qiladi. Vizual dasturlash usuli dasturlash vositalari maktab o‘quvchilarining boshlang'ich asoslar haqidagi bilimlari asosida algoritmik ko‘nikmalarini rivojlantirishga imkon beradi. Ushbu maqolada M-learning texnologiyalar vositasida didaktiv vazifa oʻqitish usuli tarkibiy jihatlari yoritilgan
References
Амиров, А. Ж. Роль современных мобильных приложений в учебном процессе вуза / А. Ж. Амиров, А. М.
Ашимбекова, А. Е. Темирова. — Текст : непосредственный // Молодой ученый. — 2017. — № 1 (135). — С. 13-15.
— URL: https://moluch.ru/archive/135/37927/ (дата обращения: 01.04.2024).
Голицына И. Н., Половникова Н. Л. Мобильное обучение как новая технология в образовании // Образовательные
технологии и общество. 2011. № 1. С. 241–252.
Виневская А. В. Использование потенциала информационных технологий в создании мобильной образовательной
среды // Концепт. 2012. № 9. С. 78–84.
Самарина, А. Е. (2015). STEM-игры с дополненной реальностью. Электронный ресурс. URL: http://samarina-it.
blogspot. ru/2015/07/stem. html (дата обращения 07.08. 2019).
Холодная М.А. Психология интеллекта. Парадоксы исследования // М.А.Холодная. - СПб.: ИЗд-во Питер, 2002 -
с
TUYCHIBOYEV, J. (2024). YOSH FIZIOLOGIYASI VA GIGIYENASI FANINI ZAMONAVIY O ‘QITISH METODLARI. News of the NUUz, 1(1.7. 1), 182-184.
TURGUNOV, A. (2024). АХBOROT VА MЕDIА MАDАNIYАTNI RIVOЈLАNTIRIЅH–АХBOROT-MАFKURАVIY TАHDIDLАRGА QАRЅHI KURАЅHNING ЅАMАRАLI YO’NALISHI ЅIFАTIDА. News of the NUUz, 1(1.7. 1), 185-187.
TUROBOVA, M. (2024). TALABALARNING GAPIRISH MALAKASINI BAHOLASHDA KOMMUNIKATIV YONDASHUV. News of the NUUz, 1(1.7. 1), 188-189.
Copyright (c) 2024 O‘zMU xabarlari
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.