BO‘LAJAK SHIFOKORLARNING KASBIY KOMPETENSIYASINI RIVOJLANTIRISH TIZIMINI TAKOMILLASHTIRISH

  • Nixola KASIMOVA Andijon davlat tibbiyot instituti tadqiqotchisi
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##: https://doi.org/10.69617/nuuz.v1i1.9.4131
"Kalit so‘zlar" : Kasbiy kompetentsiya, axborot kompetensiyasi, shifokor-o‘qituvchi, talaba, tibbiyot oliy ta’lim muassasasi, zamonaviy axborot texnologiyalari, mediakompetentlik, bilim, malaka, ko’nikma

"Maqola"

Bo‘lajak shifokor muvaffaqiyatli va talabchan bo‘lishi uchun har qanday o‘zgarishlarga tayyor bo‘lishi, yangi sharoitlarga tez va samarali moslasha olishi, professional bo‘lish istagini namoyon qilishi, o‘z bilimini doimiy ravishda yangilab turishi kerak. Bu ko‘nikmalar, o‘z-o‘zini rivojlantirishga intilish, noaniqlikka bag'rikenglik ko‘rsatish, tavakkal qilishga tayyor bo‘lish, ya’ni. professional darajada malakali bo‘lishligi haqida so’z yuritiladi.

References

Исканджанова, Ф. К. (2022). Методология повышения профессионально педагогической и информационной компетентности врача-педагога: Исканджанова Феруза Камолдиновна, Преподаватель кафедры «Педагогика и психология» Ташкентская медицинская академия. Образование и инновационные исследования международный научно-методический журнал,(6.2. Махсус сон), 163-166.

Исканджанова, Ф. К., & Хамраева, М. Э. (2023). Психолого-педагогическая деятельность врача на современном этапе. Finland International Scientific Journal of Education, Social Science & Humanities, 11(4), 347-353

Muslimov N. Kacb ta’limi o‘qituvchilarini kasbiy shakllantirishning nazariy-metodik asoslari: ped.f. doktori darajacini olish uchun dissertatsiya.–Toshkent, 2007.–337 bet.

Муcурмoнoв A. Дидaктичеcкие ocнoвы меж предметных cвязей мaтемaтики итрудoвoгo oбучениявoбщеoбрaзoвaтельнoйшкoле: Диcc. нa coиcк. уч. cтеп. кaнд. пед. нaук. –Тaшкент: 1988, -149 c.

Caйидaҳмедoв Н.C. Теoрияипрaктикa пoдгoтoвки cтудентoвпедвузa крукoвoдcтву oбшеcтвеннo пoлезным прoизводительным шкoльникoв: Диcc.дoкт.пед.нaук. –Т: 1992. –406с.

Сериков В. В. Образование и личность: Теория и практика проектирования педaгoгичеcких cиcтем. -Мocквa: Лoгoc, 1999. –271 c. 91.10.СмирноваЕ.Е. Формирование модели cпециалиста выcшим образованием. -Томск, 1984. 132 с. 92.

Nashr qilingan
2024-10-14