BO‘LAJAK O‘QITUVCHILARDA IJODIY QOBILIYATLARNI RIVOJLANTIRISHNI PEDAGOGIK SHARTLARI

  • Malikaxon MAMATQULOVA Qo’qon davlat pedagogika instituti. (PhD)
  • Abduvohid AZIMOV Qo’qon davlat pedagogika instituti talabasi
  • Kamola ANVAROVA Qo’qon davlat pedagogika instituti talabasi
  • Hilola QO’SHMURODOVA Qo’qon davlat pedagogika instituti talabasi
  • Dilnozabonu MUXAMMADALIYEVA Qo’qon davlat pedagogika instituti talabasi
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##: https://doi.org/10.69617/nuuz.v1i1.5.2.4134
"Kalit so‘zlar" : Ijodkorlik qobiliyatlari, affekt va intellekt birligi, ijtimoiy-madaniy konteksti, motivatsiya, pedagogik ijod mohiyati.

"Maqola"

Mazkur maqolada bo‘lajak o‘qituvchining ijodkorlik qobiliyatlarini rivojlantirish muammosini o‘rganish, pedagogika oliy o‘quv yurtlarida o‘quv faoliyatida talabalarning ijodkorlik qobiliyatlarini rivojlantirish modelini yaratish, talaba shaxsining ijodkorlik qobiliyati shakllanganlik mezonlari va darajalarini ishlab chiqish va pedagogika oliy o‘quv yurtlarida o‘quv faoliyatida talabalarning ijodkorlik qobiliyatlarini rivojlantirish jarayonini samarali amalga oshirilishini ta’minlovchi pedagogik sharoitlar yoritib o‘tilgan

References

Ахмедова Ш. Бошланғич синф ўқувчиларининг ижодкорлиги // Сборник научних трудов: Формирование

гармонично развитого поколения в современних условиях. – Тошкент, 2012. – Б. 73-79.

Баластаева Е.Н. Развитие творческого потенциала будущего педагога в учебной деятельности (на занятиях по

практике устной и письменной речи на иностранном языке): Дис. … канд. пед. наук. – Йошкар-Ола, 2001. – 240 с.

БанинаТ.С., Вавилова Л.Н. Современние способи активизации обучения. – М.: Академия, 2008. – 176 с. Джураева

Д.Ш. Муаммоли ёндашув асосида бўлажак ўқитувчиларнинг ижодий қобилиятларини ривожлантириш.

Педагогика фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) илмий даражасини олиш учун ёзилган диссертация. Тошкент –

121

Дружинин В.Н. Психология общих способностей. –М: Издательства «Латерна» «Вита»,1995.-149с.

Drapeau Patti. Sparking student creativity (practical ways to promote innovative thinking and problem soving). –

Alexandria:Virginia, USA: ASCD, 2014.

Gowan J.C. The Relationship Between Creativity and Giftedness. Electronic resource:

https://doi.org/10.1177%2F001698627101500401. Access date: 21.10.2019.

Епишева О.Б. Деятельностный подход как теоретическая основа проектирования методической системы обучения

математике. Дисс. ... д-ра пед. наук. М, 1999. – 410 с.

YUSUPOVA, M. (2024). LOYIHА TEXNOLOGIYASIDАN PEDАGOGIK JАRАYONDА FOYDАLАNISHGА OID MILLIY VА XORIJIY ILG ‘OR TENDENTSIYALАR. News of the NUUz, 1(1.7. 1), 241-242.

YAXYAYEVA, N. (2024). ZAMONAVIY O ‘ZBEKISTONDA YOSHLAR MADANIYATI. News of the NUUz, 1(1.7. 1), 243-245.

ABDURAXMONOVA, N., RAJABOVA, K., & Zilola, R. Z. (2024). KORPUS QIDIRUV MENEJERI SIFATIDA. News of the NUUz, 1(1.7. 1), 246-249.

Nashr qilingan
2024-10-14