BOʻLAJAK OʻQITUVCHILARNI “TESKARI OʻQITISH”GA METODIK TAYYORLIGINI RIVOJLANTIRISHNING TUZILMAVIY-FUNKSIONAL MODELI
"Maqola"
Ushbu maqolada “Aralash ta’lim”(Blended Learning) texnologiyasining modellaridan biri bo‘lgan “Teskari o‘qitish” (Flipped Learning) modeli haqida yoritilgan. Bugungi kunda ta’lim tizimiga kirib kelayotgan ushbu yangicha o‘qitish modelini joriy etish va bo‘lajak o‘qituvchilarni “teskari o‘qitish(Filpped Learning)”ga metodik tayyorligini rivojlantirishning pedagogik shart-sharoitlari yoritib berilgan. Shuningdek, ta’lim jarayonida “Teskari o‘qitish” modelidan foydalanishning afzalliklari keltirib o‘tilgan hamda bo‘lajak o‘qituvchilarni “teskari o‘qitish(Filpped Learning)”ga metodik tayyorligini rivojlantirishning tuzilmaviy-funksional modeli ishlab chiqilgan.
References
Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 8.10.2019 yildagi “Oʻzbekiston Respublikasi Oliy taʼlim tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash toʻgʻrisida”gi PF–5847 sonliFarmoni https://lex.uz/ru/docs/
Mingbaeva B.U. Zamonaviy ta’lim yondashuvlari asosida ta’lim samaradorligini ta’minlashda interfaol usullardan foydalanish // Ilmiy-amaliy konferensiya. -Buxoro, 2019. - B. 305
Madatov I.Y. Blended learning taʼlim texnologiyasi asosida talabalarning mustaqil taʼlimini samarali tashkil etishni takomillashtirish. Dissertatsiya. – Samarqand, 2023. – 133 b.
Насырова Э.Ф., Дроздова А.А. Mетодическая готовность как составляющая профессиональной компетентности бакалавров профессионально-педагогического образования. Modern Researchof Social Problems, №6(50), 2015. 281c
Berdiyorova M. “Teskarisinf moduli” tizimida baholash// Jamiyat va innovatsiyalar: Jurnal. Issue – 4 № 2 (2023) / https://inscience.uz/index.php/socinov/index
Graham C. R. Blended learning systems: Definition, current trends, and future directions. In: Bonk C. J., Graham C. R. The handbook of blended learning: Global perspectives, local designs. San Francisco, CA: Pfeiffer Publishing; 2006. p. 3–21
Copyright (c) 2024 O‘zMU xabarlari
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.