TARIX FANLARINI O‘QITISHDA ONLAYN PLATFORMALARNING PEDAGOGIK AHAMIYATI

  • Mohichexra BOLTAYEVA O‘zbekiston Milliy universitetining Jizzax filiali dotsenti v.b., PhD
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##: https://doi.org/10.69617/nuuz.v1i1.9.1.4211
"Kalit so‘zlar" : Onlayn platformalar, tarix taʼlimi, raqamli vositalar, interaktiv taʼlim, talabalarning faolligi, asosiy manbalar, multimedia, shaxsiylashtirilgan oʻrganish, tanqidiy fikrlash, raqamli savodxonlik.

"Maqola"

Onlayn platformalarning tarix taʼlimiga integratsiyalashuvi anʼanaviy oʻqitish usullarini tubdan oʻzgartirib yubordi, bu esa oʻquvchilarning faolligini oshirish, turli manbalardan foydalanish va shaxsiy taʼlim olish uchun yangi imkoniyatlar yaratdi. Ushbu maqola tarixni o'qitishda onlayn platformalarning pedagogik ahamiyatini o'rganadi, ularning interaktiv va dinamik ta'lim muhitini yaratishdagi roliga e'tibor qaratadi. Birlamchi manbalar, multimedia kontenti va hamkorlik vositalariga kirishni taklif qilish orqali onlayn platformalar tanqidiy fikrlashni rivojlantiradi, tarixiy tushunchalarni chuqurlashtiradi va talabalarning faol ishtirokini rag'batlantiradi. Maqolada, shuningdek, tarix taʼlimida raqamli savodxonlikdagi boʻshliqlar va texnologiyalardan foydalanishning tengsizligi kabi raqamli vositalarni tatbiq etish muammolari muhokama qilinadi va bu toʻsiqlarni bartaraf etish strategiyalari taklif etiladi. Oxir oqibat, onlayn platformalar tarix ta’limini o'zgartirish uchun katta salohiyatga ega, bu uni raqamli asrda yanada dolzarb, qiziqarli va foydalanishga imkon beradi.

References

Khan Academy. (n.d.). History lessons. Retrieved from https://www.khanacademy.org

Coursera. (n.d.). History courses. Retrieved from https://www.coursera.org

Edmodo. (n.d.). Collaborative learning tools. Retrieved from https://www.edmodo.com

Nashr qilingan
2024-10-15