TA’LIM MUASSASASI RAHBARINING KASBIY FAOLIYATGA YO‘NALGANLIGINI BAHOLASHNING PSIXOLOGIK XUSUSIYATLARI
"Maqola"
Maqolada umumiy o‘rta ta’lim maktabi rahbarining kasbiy faoliyatga yo‘nalganligini baholashning psixologik xususiyatlari o‘rganilgan. Unda mazkur muammoning nazariy va amaliy jihatlari, bu borada mamlakatimiz olimlari tomonidan amalga oshirilgan ilmiy tadqiqot ishlari haqida so‘z borgan. Shuningdek, maqolada ta’lim muassasasi rahbarlarining bugungi kundagi faoliyati mazmun-mohiyati, uni samarali tashkil etishning o‘ziga xos xususiyatlari haqida batafsil ma’lumotlar bayon etilgan.
References
Yoziyev E.S. Boshqaruv psixologiuasi // O‘quv qo‘llanma. – Qarshi: “Fan va ta’lim”, 2021. – 388 b.
Karimova V., va boshq. Boshqaruv psixologiyasi. –T.: Fan va texnologiya. 2008 y. -208 b.
Mahmudov I.I. Boshqaruv psixologiyasi. -T: YUNAKS-PRINT MCHJ, 2006.- 232 b.
Maxmudov A.M. Yosh rahbarlarda boshlang‘ich boshqaruv ko‘nikmalari shakllanib borishining ijtimoiu-psixologik xususiuatlari (harbiu va harbiu bo‘lmaganlar misolida): Psixol. fan. bo‘u. fal. dok-ri (PhD) ... dis-ua: 19.00.03. – T.: TDPU, 2020. – 140 b.
Hауitоv О.Е. Оliу tа’lim muаssаsаsi о‘rtа bо‘g‘in rаhbаrlаri psiхоlоgiк коmpеtеntligini mоdеllаshtirish: Psiхоl. fаn. dок-ri (DSc) ... dis-я: 19.00.05. – Tоshкеnt: TDPU, 2020. – 250 b.
G‘oziyev E.,Toshimov R. Menejment psixologiyasi. -T: O‘zMU,2001.- 144 b.
Copyright (c) 2024 O‘zMU xabarlari
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.