MAKTABGACHA TA’LIM TASHKILOTLARDA QADRIYATLI MUNOSABATLAR ORQALI PEDAGOG-TARBIYACHI HAMDA OILA VA TARBIYALANUVCHILAR O‘RTASIDA HAMKORLIK
"Maqola"
Maqolada maktabgacha ta’lim tashkiloti pedagog-tarbiyachi va tarbiyalanuvchilarida qadriyatli munosabatni shakllantirish, tarbiyalanuvchining yosh xususiyatlarini hisobga olish, hamda ijtimoiy-madaniy ta’lim-tarbiyaviy muhitida qulay sharoit yaratishda pedagog-tarbiyachi va tarbiyalanuvchi o‘rtasida munosabatlarning ilmiy-nazariy masalalari haqida fikr-mulohazalar yuritilgan. Shuningdek, maktabgacha ta’lim tashkiloti tarbiyalanuvchisi shaxsini shakllantirishning yana bir pedagogik shartlari, unda dastlab pedagogning eng avvalo namuna manbai sifatidagi shaxsiy xususiyatlari va maktabgacha ta’lim tashkilot tarbiyalanuvchisini yoshiga doir ruhiy xususiyatlari, oila - maktabgacha ta’lim tashkiloti tarbiyalanuvchisi ta’siri prioriteti, nihoyat xulq-atvor etalonini namoyon qiluvchi tengdoshlar masalasi e’tibordan chetda qolmasligi lozimligini alohida ta’kidlangan.
References
2. Khujakulov A.E. The formation of value relations to the family pre-school as psycho-pedagogical problem. European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences Vol. 7 No. 2, 2019.
3. Рожков, М.И. Воспитание толерантности у школьников: учеб.-метод. пособие/ М.И. Рожков, Л.В. Байбородова, М.А. Ковальчук - Ярославль: Академия развития. - 2003. -191 с.
4. Хўжақулов А.Э. МТТ тарбияланувчиларининг оилага қадриятли муносабатини шакллантиришда таълим-тарбия жараёни субъектларининг роли ҳамда уларнинг тамойиллари Педагогика ва психологияда инновациялар махсус сон журнали Тошкент, 2020. 62-67- бетлар.
5. Николина, В.В. Дети, молодежь и духовность: ценности и цели/В.В. Николина // Воспитание ценности и цели: науч.-метод. сб.- Н.Новгород.: НГПУ, 2004. - С. 6-15.
6. Шадиев Р.Д., Ибрагимова Г, Набиев И Современное дошкольное образование и инновационная деятельность. Бюллетень науки и практики — Bulletin Of Science and Practice (scientific journal) №4 2018. p-457-460. DOI: 10.5281/zenodo.399225.
Copyright (c) 2024 O‘zMU xabarlari
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.